نوشته های مرتبط: وزارت امور خارجه پیگیر اقدامات تحریمی اپل و گوگل است

انتخابات اتحادیه از طرف اتاق اصناف برنامه‌ریزی شده است

۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۷:۵۸/ ۴۸ دقیقه

نشست خبری ائتلاف تاد با حضور نمایندگان اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی صبح روز شنبه ۱۷ اردیبهشت باهدف بررسی دلایل طرح تفکیک اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی از طرف وزارت صمت برگزار شد.

حمایت قانونی، برگ برنده کسب‌وکار

۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۱۸:۰۹/ ۱۱ دقیقه

هر کسب‌وکاری شاید روی کاغذ و بر اساس آمارهای ذهنی به طور انفرادی و بدون حضور در اتحادیه‌ای امکان ادامه حیات و فعالیت داشته باشد، اما حقیقت چیز دیگری است. در جریان کسب‌وکار حمایت‌های حقوقی و قانونی اتحادیه‌ها از کسب‌وکارها به پشتوانه‌ای مهم مبدل خواهد شد که در صورت نبود آن در بزنگاه‌های حساس ادامه کار دشوار و پیچیده می‌شود.

بازدید اعضای ائتلاف تاد از کارخانه نوآوری شیراز

۱۴۰۱/۰۲/۱۰ - ۱۳:۰۴/ ۱۶ دقیقه

برخی از اعضای ائتلاف تاد، در آستانه دومین دوره انتخابات اتحادیه کسب و کارهای مجازی به شهر شیراز سفر کردند و از هاب شیراز و استارتاپ‌ها و کارخانه نوآوری شیراز و دفتر مدیر کل ارتباطات شیراز به تعامل با فعالان حوزه فناوری‌های نوآرانه و جمعی از بززرگان اکوسیستم، برخی از اعضایICT و نظام صنفی شیراز، اتاق بازارگانی استان فارس و اتاق مدیرکل ارتباطات فناوری بازدید کردند.

شرکت Intrinsic، زیرمجموعه جدید آلفابت را راه‌اندازی شد

۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۲:۳۵/ ۵ دقیقه

آلفابت، شرکت مادر گوگل از راه‌اندازی مجموعه‌ای جدید تحت عنوان اینترینسیک (Intrinsic) خبر داد که قرار است در زمینه طراحی و توسعه نرم‌افزار برای ربات‌های صنعتی فعالیت کند.

خطوط دفتر کار مجازی دفتر شما برای چندمین بار قطع شد

۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۰۹:۵۸/ ۶ دقیقه

خطوط سرشماره ۷ دفتر کار مجازی «دفتر شما» برای چندمین بار قطع شد. به گفته مدیرعامل «دفتر شما» براساس خواسته سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی که سال گذشته هم مطرح کرده بود، باید اطلاعات هویتی مشتری پیش از فعال شدن خط در سامانه شاهکار ثبت شود؛ اما مخابرات با کندی و تعلل، دسترسی «دفتر شما» به شاهکار را فراهم می‌کند.

رشد ۳۰۰ درصدی تجارت الکترونیک در دوران کرونا

۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۵:۲۷/ ۲۰ دقیقه

بررسی روزی که کسب‌وکارهای اینترنتی شروع به‌کار کردند، تصور عمومی بر این بود که تنها عده‌ معدودی می‌توانند در این فضا فعالیت‌ کنند و به فعالیت خود ادامه دهند. این درحالی است که موفقیت کسب‌وکارهای اینترنتی خیلی زودتر از آنچه تصور می‌شد، محقق شد و اقبال عمومی نیز فضای بهتری را برای ورود کسب‌وکارهای نو به دنیای مجازی فراهم کرد.

ثبت نام در سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران شروع شد

۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۰۹:۰۵/ ۱۰ دقیقه

ثبت‌نام آثار در سیزدهمین دوره‌ی جشنواره وب و موبایل ایران به صورت رسمی از امروز ١٣ مهر ماه آغاز می‌شود.

افزایش درصد سلامت باتری آیفون

۱۳۹۹/۰۶/۰۳ - ۱۷:۴۴/ ۱۳ دقیقه

از زمانی که اپل قابلیت Battery Health و آی او است را به آیفون و آیپد اضافه کرده است، بسیاری از افراد همیشه در حال بررسی اعداد و ارقامی هستند که بر روی گوشی خود مشاهده کرده اند و به آرامی در حال کم شدن هستند. ما در این مطلب می خواهیم روش هایی برای افزایش درصد سلامت باتری آیفون در اختیارتان قرار دهیم، تا بتوانید با مراقبت بهتر از باتری آیفون خود، بتوانید به افزایش عمر آن کمک کنید.