نوشته های مرتبط: بهره‌مندی برگزیدگان مرحله اول آزمون استخدام بخش خصوصی از دو طرح جایگزین خدمت سربازی

چالش اشتغال با مشارکت شرکت‌های بخش خصوصی رفع می‌شود

۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۵:۳۸/ ۸ دقیقه

مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما صبح امروز میزبان جمعی از مدیران شرکت‌های دانش بنیان، شرکت‌های صنعتی و سازمان‌های مختلف بخش خصوصی بود که برای شرکت در «مجمع هماهنگی بخش خصوصی با محوریت ارزیابی و توانمندسازی سرمایه انسانی در دوران شیوع کرونا» آمده بودند. همچنین همزمان با این برنامه چهارمین آزمون استخدام بخش خصوصی افتتاح شد.

کارمندان کلیدی شرکت‌های دانش‌بنیان سرباز امریه می‌شوند

۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۴:۲۴/ ۶ دقیقه

یکی از تمهیدات ویژه‌ای که توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با همکاری مراجع ذیصلاح در نظر گرفته شده است، استفاده شرکت‌های دانش بنیان از تسهیلات معافیت سربازی است. با مساعدت این نهادها و پیگیری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دو امکان «امریه» و «پروژه» جایگزین خدمت، از جمله راهکارهای هستند که امکان استفاده شرکت‌های دانش بنیان را از این خدمت فراهم می‌سازد.

امریه و پروژه، جایگزین سربازی برای برگزیدگان آزمون استخدام بخش خصوصی می‌شود

۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۲:۱۷/ ۵ دقیقه

در نشست آغاز بهره‌برداری از سامانه تامین نیروی انسانی برای شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور توسط شبکه نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام شد که امکان استفاده از خدمات امریه و پروژه جایگزین سربازی برای برگزیدگان سومین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی فراهم شده است.

آغاز ثبت‌نام سومین آزمون استخدام بخش خصوصی

۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۲:۱۶/ ۳ دقیقه

براساس اعلام محمدحسین قمری، در سومین آزمون استخدام بخش خصوصی، ۷۰۰ جایگاه شغلی مختلف در این دوره وجود دارد و انتظار می‌رود تا ۱۰۰۰۰ نیروی کار جذب شرکت‌های خصوصی شوند.

تحریم‌ها باعث شده بسیاری از شرکت‌ها به بازارهای جدیدی دست یابند

۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۲:۴۲/ ۴ دقیقه

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: تحریم‌ها باعث شده بسیاری از شرکت‌ها به بازارهای جدیدی دست یابند.

مبارزه با تحریم‌های آمریکا با ارائه خدمات تخصصی رایگان به شرکت‌های تحریم شده است

۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۰:۴۹/ ۲ دقیقه

محمد حسین قمری مدیرعامل موسسه مجری برگزاری مسابقات تخصصی حل مساله فن آورد و آزمون استخدام بخش خصوصی کشور طی نامه ای به حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اعلام کرد این شرکت می تواند از خدمات تامین نیروی انسانی متخصص و کارآمد و همچنین حل مسایل تخصصی خود در مسابقه فن آورد مورد تایید معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به مدت یک سال رایگان استفاده نماید.

مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدام بخش خصوصی تا ۲۰ مهر تمدید شد

۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۴:۴۷/ ۲ دقیقه

ستاد برگزاری دومین آزمون استخدام بخش خصوصی (شرکت‌های صنعتی، تجاری و فناور) با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به درخواست‌های مکرر علاقه‌مندان به شرکت در دومین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی و به ویژه افزایش چشمگیر تعداد شرکت‌ها و مؤسسات متقاضی نیروی انسانی مهلت ثبت نام در آزمون تا پایان وقت روز جمعه بیستم مهر ۱۳۹۷ تمدید شد.