نوشته های مرتبط: بازاریابی محتوایی چیست و چه چیزی نیست؟

بازاریابی محتوایی؛ جذب و حفظ مخاطب به‌کمک محتوای با کیفیت

۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۳:۰۰/ ۶ دقیقه

بازاریابی محتوایی، تکنیک تولید و توزیع محتوای ارزشمند، مناسب و ماندگار برای جذب و حفظ مخاطبی است که به‌وضوح انتخاب شده است و با هدف ایجاد فعالیت سودآور مشتری انجام می‌شود.

محدود کردن فضای کسب‌وکار، انگیزه کارآفرینان جوان را کم می‌کند

۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۲:۳۰/ ۱۰ دقیقه

مهدی باریده: هر اندازه فضای ایجاد کسب‌و‌کار سخت‌تر شود، جوانان ایرانی نیز انگیزه کمتری برای فعالیت در این زمینه‌ها پیدا می‌کنند.

۲۷ نکته طلایی در بازاریابی برترین کارآفرینان دنیا

۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

برخی از کارآفرینان، مشاوره‌های‌ بازاریابی را غیرضروری می‌دانند، در حالیکه اگر مشاوره‌های سودمند در این زمینه دریافت کنید، کسب‌وکار شما در مسیر توسعه روزافزون قرار می‌گیرد.

هشتگ‌ها، سکوهای پرتاب در شبکه‌های اجتماعی

۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۹:۰۰/ ۶ دقیقه

استفاده بهینه از هشتگ‌ها می‌تواند در مدتی کوتاه، شهرت برند شما را به طرز چشمگیری افزایش دهد.

هر پست زمانی و هر کامنت مکانی دارد!

۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۵:۰۰/ ۷ دقیقه

با بهترین زمان برای تولید محتوا در رسانه‌های اجتماعی آشنا شوید.

فرهنگ‌سازی در زمینه استارت‌آپ‌ها، اولویت سال آتی

۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۸:۲۳/ ۸ دقیقه

در این نشست رئیس بنیاد ملی نخبگان ایجاد اکوسیستم کارآفرینی را مهمترین زیرساخت نهادینه‌شدن تفکر دانش‌بنیان برشمرد.

چرا غول‌های سنتی از کسب‌وکارهای نوپا می‌ترسند

۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۶:۳۵/ ۳ دقیقه

برای موفقیت، شرکت‌های بزرگ را تحت نظر داشته باشید اما از آن‌ نترسید.