نوشته های مرتبط: تاکسی‌های آنلاین دیگر پلمب نخواهند شد

صنعت تاکسی آنلاین چقدر آمادگی ورود به تالار سرمایه را دارد؟

۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۲۰:۰۰/ ۲۷ دقیقه

حال که موضوع عرضه استارتاپ‌ها در تابلوی بازار سهام بیش‌ازپیش جدی شده، شاید بد نباشد تا قبل از ورود آن‌ها به بورس، نگاهی به ارزش، مدل کسب‌وکاری و ... صنعت تاکسی‌‌های آنلاین کشور بیاندازیم.

رشد ۳۰۰ درصدی تجارت الکترونیک در دوران کرونا

۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۵:۲۷/ ۲۰ دقیقه

بررسی روزی که کسب‌وکارهای اینترنتی شروع به‌کار کردند، تصور عمومی بر این بود که تنها عده‌ معدودی می‌توانند در این فضا فعالیت‌ کنند و به فعالیت خود ادامه دهند. این درحالی است که موفقیت کسب‌وکارهای اینترنتی خیلی زودتر از آنچه تصور می‌شد، محقق شد و اقبال عمومی نیز فضای بهتری را برای ورود کسب‌وکارهای نو به دنیای مجازی فراهم کرد.

ثبت نام در سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران شروع شد

۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۰۹:۰۵/ ۱۰ دقیقه

ثبت‌نام آثار در سیزدهمین دوره‌ی جشنواره وب و موبایل ایران به صورت رسمی از امروز ١٣ مهر ماه آغاز می‌شود.

رایگانی: هزینه ارسال کالا بر عهده فروشگاه‌های اینترنتی نیست

۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۸:۴۶/ ۷ دقیقه

رایگانی در گفت‌وگو با نوپانا: امروز از طرف چند رسانه با من تماس گرفتند و من گفتم که منظورم هزینه مرجوع کردن کالا بود نه ارسال

وزارت ارتباطات گزارش عملکردش درباره فیلترینگ را منتشر کند

۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۲:۰۷/ ۱۳ دقیقه

رضا الفت نسب: «متاسفانه مطلع شدیم وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که مسئولیت تخصصی دارد، در زمینه ثبت نظر کارشناسی در پنل نظارت با کمیته فیلترینگ همکاری لازم را انجام نمی‌دهد.»

بلوک های سیمانی شهرداری، سدی در برابر انتخاب مردم!

۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۸:۲۴/ ۶ دقیقه

سحرگاه یکشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۹۸ هنگامی که کارکنان دفتر مهاباد ماکسیم برای شروع روز کاری به محل کار خود مراجعه کردند با بلوک های سیمانی استقرار یافته‌ی شهرداری جلوی در روبرو شدند.

وزارت امور خارجه پیگیر اقدامات تحریمی اپل و گوگل است

۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۱:۰۸/ ۴ دقیقه

سخنگوی اتحادیه کشوری کسب و کارهای اینترنتی در گفتگو با دیجیاتو عنوان می کند که این اتحادیه با وزارت امور خارجه جلساتی داشته و پیگیر اقدامات تحریمی اپل و گوگل علیه اپلیکیشن های ایرانی شده است.

اوبر به مرزهای ایران رسید!

۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۰:۱۸/ ۱۰ دقیقه

پس از مدت‌ها مذاکره، شرکت اوبر توانست سهام‌داران استارت‌آپ تاکسی اینترنتی «کریم» را راضی به فروش این شرکت به مبلغ ۳/۱ میلیارد دلار کند.