نوشته های مرتبط: اصول و قواعد بازاریابی آنلاین

روابط‌عمومی چیست و چرا مهم است؟

۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۲:۳۶/ ۶ دقیقه

روابط‌عمومی یعنی هنر ارسال پیام‌های مناسب به افراد در مکان‌های مناسب و بیان روایت‌های متناسب با اهداف.

چهارمین دورهمی دی‌ام‌ام برگزار شد

۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۲:۳۲/ ۷ دقیقه

چهارمین دورهمی فعالان حوزه دیجیتال مارکتینگ (DMM) با حضور جمعی از کارشناسان دیجیتال مارکتینگ، منتورها، اینفلوئنسرها و مدیر مارکتینگ‌های کسب‌وکارهای محتلف در تاریخ سه‌شنبه ۲۳ مرداد برگزار شد.

تبلیغات هدفمند در ورزشگاه خانگی دورتموند

۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۸:۰۶/ ۴ دقیقه

دورتموند اولین باشگاه فوتبال جهان خواهد بود که از فناوری مجازی برای تبلیغات هدفمند محیطی در تمامی مسابقات خانگی خود برای فصل آینده بوندسلیگا استفاده خواهد کرد.

استراتژی دیجیتال مارکتینگ کسب‌وکار شما چیست؟

۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۴:۰۹/ ۱۱ دقیقه

اولین اشتباهی که در تدوین استراتژی دیجیتال مارکتینگ شرکت‌ها صورت می‌گیرد، جدا کردن استراتژی دیجیتال مارکتینگ از استراتژی کلی شرکت است.

از صفحات نمایش خود هدفمند پول در آورید

۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۵:۴۲/ ۳ دقیقه

اگر هدف شما از تبلیغات صرفا معرفی کسب‌وکارتان نیست، با شناسایی مشتریان هدف به راحتی سود زیادی خواهید داشت.

۳ مهارت فروش قدیمی که همیشه اثرگذار هستند

۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۲:۵۵/ ۱۳ دقیقه

بیشتر جوان های در حال تحصیل در دانشکده های مختلف تمام روزشان را به تهیه کاغذهای کنفرانس یا مطالعه درس های امتحانی شان اختصاص می دهند. با این حال برایان مک آلیستر دوران دانشگاهش را به طور متفاوتی سپری کرد. وی این دوران را با ساخت کلاه های بینی(Beanie) با همکلاسی اش به پایان رساند.

چینی‌ها با چه هدفی به اسپانسرینگ جام جهانی فوتبال روی آورده‌اند؟

۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۳:۰۰/ ۵ دقیقه

جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه فرصت خوبی برای بهتر دیده شدن برندهاست و شرکت‌های چینی این موضوع را به خوبی می‌دانند.

با «بازاریابی عصبی» ذهن مشتریان هدف خود را رمزگشایی کنید

۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۳:۰۰/ ۵ دقیقه

بازاریابی عصبی، علمی جدید در حوزه بازاریابی است که دنیای کسب‌وکار و علوم شناختی را به هم پیوند می‌زند.