نوشته های مرتبط: چگونه در محیط کار با دیگران ارتباط برقرار کنیم؟

سرعت رشد استارت‌آپ خود را «هک» کنید!

۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۲:۰۰/ ۸ دقیقه

تمایل کسب‌و‌کارهای استارت‌آپی به رشد سریع باعث به وجود آمدن عبارت جدیدی به نام «هک کردن رشد» شده است. این روش، سرعت رشد استارت‌آپ شما را چندین برابر می‌کند.

شناخت اصول کار گروهی، سنگ بنای رفتار سازمانی حرفه‌ای

۱۳۹۶/۰۷/۲۸ - ۱۲:۰۰/ ۲۲ دقیقه

گروه، از رایج‌ترین الگوهای ساختار نیروی انسانی در هر سازمان است و بنابراین مطالعه گروه و تعریف کار گروهی، برای مطالعه‌ رفتار سازمانی از اهمیت زیادی برخوردار است.

عوامل موثر در افزایش رضایت شغلی بانوان

۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۰۹:۰۰/ ۵ دقیقه

امروزه شرکت‌های زیادی بر ایجاد محیط‌ کار مناسب برای بانوان تمرکز می‌کنند و تلاش می‌کنند تا فرصت‌های برابری برای آنان فراهم کنند.

چگونه وجدان کاری اعضای تیم‌ خود را افزایش دهیم؟

۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۵:۰۰/ ۳۳ دقیقه

اکثر کارفرمایان از عدم وجود وجدان کاری، به‌ویژه در نسل جوان شکایت دارند. شما وجدان کاری را چگونه برای تیم خود تفسیر می‌کنید؟

مدیرانی که کابوس کارمندان خود هستند

۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۰:۰۰/ ۱۱ دقیقه

در این مطلب چهار نمونه از مدیرانی که باعث می‌شوند کارمندان‌شان حتی بعد از اتمام ساعات کاری ناراحت و مضطرب باشند را به شما معرفی می‌کنیم.