نوشته های مرتبط: سه اصل اساسی برای بقای استارت‌آپ‌ها در بازار

۳۰ روش برای مشتری‌مداری

۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۳:۰۵/ ۴ دقیقه

احترام و و ارائه سرویس‌های مناسب، هم مشتریان را راضی نگه می‌دارد و هم کسب‌وکار را شکوفا می‌کند.

حضور استارت‌آپ‌ها در بازار نشر/چرا باید به جای کاغذ،‌ محتوا فروخت؟

۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۱۲:۳۰/ ۱۰ دقیقه

استارت‌آپ‌ها که همواره نویدبخش حل مشکلات در عرصه‌های مختلف بوده‌اند، اخیراً نیز وارد بازار نشر شده و برای حل مشکلات این حوزه، چاره‌‌اندیشی کرده‌اند.

عوامل شکست استراتژی‌های بازاریابی

۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۱۲:۰۰/ ۶ دقیقه

بسیاری از استارت‌آپ‌ها فقط به این دلیل شکست می‌خورند که بدون روشن کردن مسیر و خواسته‌ها، فقط به تولید محصول و خدمات می‌پردازند.

فروش اینترنتی دو میلیون نوع کالا با تخفیف

۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۱:۰۰/ ۳ دقیقه

فروشگاه بزرگ وال‌مارت، با هدف جلب رضایت مشتریان، به دنیای رقابت بازگشته است.

چهار نکته برای تضمین موفقیت محصول

۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۶:۰۰/ ۷ دقیقه

شرکت‌های موفق، فرایند «طراحی-ساخت-فروش» را به «فروش-طراحی-ساخت» تغییر داده‌اند.

با عملکرد درست از موجودیت خود دفاع کنید

۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

دکتر احمد روستا: بدون نگرش تولیدمحور و واقع‌بینانه به بازار، هیچ کسب‌وکاری به نتیجه نمی‌رسد.

بررسی اقدامات فرابورس در جامعه استارت‌آپی

۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۸:۰۰/ ۱۰ دقیقه

برای ورود بنگاه‌های اقتصادی به بازار SME، ساده‌ترین شرایط در نظر گرفته شده است.

باارزش‌ترین استارت‌آپ آسیا

۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۰۹:۰۰/ ۳ دقیقه

ارزش استارت‌آپ «دیدی چاکسینگ» ،که رقیب اصلی اوبر محسوب می‌شود، اینک به بیش از ۵۰ میلیارد دلار رسیده است