نوشته های مرتبط: چه اطلاعاتی از ما در اینترنت جمع‌آوری می‌شوند؟

سیگنال و اسکایپ اولین گزینه‌ها برای مهاجرت

۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۱۳:۱۷/ ۴ دقیقه

هنوز چند روزی از تصمیم جدید واتساپ مبنی بر اجبار کاربران برای اشتراک و همگام‌سازی اطلاعات شخصی خود با اپلیکیشن فیسبوک نمی‌گذرد که بسیاری از کاربران فرار را بر قرار ترجیح داده و به اپلیکیشن‌های جایگزینی همچون اسکایپ و سیگنال روی آورده‌اند.

نياز به مراكز آزاد و امن داده‌ها در ايران

۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۵:۰۰/ ۱۶ دقیقه

یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های رقابتی استارت‌آپ‌های ایرانی دسترسی آزاد به داده‌های کاربران است؛ اما این داده‌ها باید در داخل خاک کشور و به بهترین نحو ممکن توسط دولت حفاظت شوند.

نگاهی بر فرایند‌های آنالیز اطلاعات در برندینگ

۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی میان بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

بلاک‌چین، چه مزیت‌هایی برای کسب‌وکار کوچک شما دارد؟

۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۰:۰۰/ ۱۴ دقیقه

پتانسیل‌های فناوری «بلاک‌چین» صرفاً به ارز رمزنگاری‌شده محدود نمی‌شود؛ بلکه کسب‌وکارهای کوچک و متوسط را هم از زوایای مختلف تحت تأثیر قرار می‌دهد.

به کارمندانتان یاد بدهید مانند هکرها فکر کنند!

۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۱:۰۰/ ۹ دقیقه

هکرها انسان‌های کنجکاوی هستند که با تکنولوژی روز دنیا پیش می‌روند. داشتن چنین طرز تفکری باعث می‌شود خلاقیت بیشتری داشته باشند و راه‌حل‌های بهتری ارائه دهند.

پرسش‌های مهمی که هنگام نقص فنی باید بپرسید

۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۰۹:۰۰/ ۸ دقیقه

نقص فنی بسترهای الکترونیک کسب‌وکار شما می‌تواند به یک بحران قانونی و اقتصادی منجر شود؛ برای جلوگیری از این نتیجه، پرسیدن چهار سوال مهم از تیم IT ضروری است.

از هکرها فریب نخورید!

۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۷:۳۵/ ۸ دقیقه

«Social engineering» یا «مهندسی اجتماعی» به روشی اثرگذار اشاره دارد که در آن مردم خواسته یا ناخواسته به‌سمت فاش نمودن اطلاعات حساس خود سوق داده می‌شوند.

استارت‌آپ‌هایی که از اطلاعات شما محافظت می‌کنند

۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۶:۱۵/ ۷ دقیقه

با گسترش روزافزون حملات مخرب، امنیت سایبری در حال تبدیل شدن به یکی از پرطرفدارترین حوزه‌ها برای فعالیت استارت‌آپ‌ها است.