نوشته های مرتبط: این ۲۰ کار را در محیط کار انجام ندهید!

هرگز در محیط کار، این ۱۰ عبارت را درباره خود نگویید

۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۲:۰۰/ ۸ دقیقه

گاها به ما یاد داده‌اند در زمینه‌ حرفه‌ای، مدام از خود تعریف کنیم و لاف بزنیم؛ اما این توصیه‌ خوبی نیست. از به‌کار بردن ۱۰ عبارتی که در این مطلب آورده‌ایم، درباره خود بپرهیزید.

«ذهن طراحی» کارمندان خود را تقویت کنید

۱۳۹۶/۰۸/۲۶ - ۱۱:۰۰/ ۳ دقیقه

از اولین اصول موفقیت در کسب‌وکار، قدرت نیازسنجی و طراحی محصولی بهینه است که مورد استقبال مشتریان قرار بگیرد و تقویت توانایی «ذهن طراحی» به عملی شدن آن کمک شایانی می‌کند.

۱۰ قانون طلایی برای توانمندسازی نیروی انسانی

۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۲:۰۰/ ۱۴ دقیقه

دوره‌ نگاه از بالا به پایین و فعالیت‌های رباتی کارمندان در شرکت‌ها گذشته است و با توانمندسازی منابع انسانی می‌توان مزیتی دائمی برای سازمان ایجاد کرد.

۱۲ نشانه یک محیط کاری سمی

۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۵:۰۰/ ۱۶ دقیقه

از علت‌های بی‌انگیزگی در محیط کار، کار کردن در یک محیط کاری سمی است. در این مطلب به راهکارها و نحوه کار کردن در چنین محیط‌هایی می‌پردازیم.

چگونه کارمندان خود را هوشمندانه استخدام کنیم؟

۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۰:۰۰/ ۸ دقیقه

در استخدام کارمندان علاوه بر رزومه و سوابق شغلی، باید به طرز تفکر افراد و شیوه‌ رفتار آن‌ها نیز توجه کنیم تا ارزیابی موفق‌تری داشته باشیم.

در کارمندی، به نیکی شهره خاص و عام شوید

۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۳:۰۰/ ۲۴ دقیقه

در هر جایگاه شغلی‌ای که هستید باید برای حفظ شغل و پیشرفت‌تان کارهایی انجام دهید. اگر با آن‌ها آشنایی ندارید، ۲۰ روش زیر را بخوانید.

اعتماد به کارمندان، رمز پنهان یک مدیر موفق

۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۵:۰۰/ ۱۰ دقیقه

قدرت اعتمادسازی یک مدیر از جمله فاکتورهای متمایزکننده و برتری‌دهنده او محسوب می‌شود.

چگونه می‌توان جلسات کاری را پربازده و مفید برگزار کرد؟

۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۴:۰۰/ ۱۰ دقیقه

اغلب اوقات، جلسات اداری به‌جای اینکه راهگشای مسائل و مشکلات حقیقی شرکت باشند، با اتلاف وقت مدیر و کارمندان، بازدهی شرکت را پایین می‌آورند.