نوشته های مرتبط: این ۲۰ کار را در محیط کار انجام ندهید!

چهار روش مدیریتی درست و نادرست از زبان مدیر ارشد سابق گوگل و اپل

۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۰:۰۰/ ۸ دقیقه

«کیم اسکات»، نویسنده و یکی از مدیران ارشد سابق گوگل و اپل، معتقد است چهار روش مدیریتی درست و نادرست وجود دارد که تنها یکی از آنها صحیح است.

پکیج رفتار حرفه‌ای در محیط کار (بخش دوم)

۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۲:۰۰/ ۷ دقیقه

در این پکیج که در وب‌سایت نوپانا تهیه و گردآوری شده است، با نکات و تکنیک‌هایی آشنا می‌شوید که به کمک آن‌ها می‌توانید رفتاری حرفه‌ای در محیط کار خود داشته باشید.

پکیج رفتار حرفه‌ای در محیط کار (بخش اول)

۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۱:۰۰/ ۸ دقیقه

در این پکیج که در وب‌سایت نوپانا تهیه و گردآوری شده است، با نکات و تکنیک‌هایی آشنا می‌شوید که به کمک آن‌ها می‌توانید رفتاری حرفه‌ای در محیط کار خود داشته باشید.

شش عامل مهمی که باعث شکست در مذاکرات می‌شوند

۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۹:۰۰/ ۹ دقیقه

اگر با اصول مذاکره آشنا باشید و نسبت به اشتباهاتی که ممکن است در حین انواع مذاکره مرتکب شوید، آگاه باشید، می‌توانید به مذاکره‌کننده بهتری تبدیل شوید.

چگونه یک مصاحبه شغلی موفق داشته باشیم؟

۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۹:۰۰/ ۷ دقیقه

در این مطلب، راهنمایی‌های کاربردی برای یک مصاحبه شغلی موفق را به شما ارائه می‌دهیم تا بتوانید شانس خود را برای به‌دست آوردن یک موقعیت کاری خوب افزایش دهید.

چگونه دردسرهای یک روز کاری بد را برطرف کنیم؟

۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۵:۰۰/ ۲۳ دقیقه

روز‌های بد و سخت کاری، تجربه‌ای است که احتمالا برای هرکسی در شغلش چندین‌بار اتفاق می‌افتد. برای برطرف کردن اثرات منفی چنین روزهایی، از نکاتی که در این مطلب آن‌ها را معرفی می‌کنیم کمک بگیرید.

کار گروهی، سنگ بنای فرهنگ سازمانی موفق

۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۹:۰۰/ ۲ دقیقه

در یک استارت‌آپ باید فرهنگی حاکم باشد که تاکید بر کار گروهی دارد. همه اعضای یک تیم استارت‌آپی باید بدانند که تنها با همکاری موثر می‌توان به اهداف شرکت رسید.

جابجایی و اخراج کارمندان چه پیامد‌هایی دارد؟

۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

در سازمان‌های موفق، اخراج کارمندان همیشه به عنوان آخرین گزینه منطقی مورد بررسی قرار می‌گیرد.