نوشته های مرتبط: استراتژی رقبای خود را تحلیل کنید

بازاریابی حسی و تعاملی، معجزه ترکیب روش‌های سنتی و نوین بازاریابی

۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

اشتباهاتی که شکست استارت‌آپ شما را تضمین می‌کنند

۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۲:۰۰/ ۸ دقیقه

درصد کمی از استارت‌آپ‌ها موفق می‌شوند از شرایط سخت عبور کنند و به موفقیت برسند. چه اشتباهاتی باعث شکست آن‌ها می‌شود و راه حل چیست؟

بازار بکر کسب‌وکار خود را در اقیانوسی آبی صید کنید!

۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۰۹:۰۰/ ۲۳ دقیقه

در سال ۲۰۰۵ کتابی به نام «استراتژی اقیانوس آبی» منتشر شد که به شرح روشی بسیار هوشمندانه برای خلق بازار جدید کسب‌وکارها می‌پرداخت.

اهمیت رقابت و تحلیل رقبا در بازار هدف

۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

سختی ورود محصول به بازار را به جان بخرید

۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۰:۰۰/ ۸ دقیقه

اختراع یا تولید یک محصول، راحت‌ترین قسمت راه‌اندازی کسب‌و‌کار است. سختی کار زمانی آغاز می‌شود که بخواهید محصولتان را وارد بازار کنید.

چگونه یک جایگاه مستحکم برای برند خود بسازیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

شروع کارزار استارت‌آپ‌های ایرانی

۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۸:۰۰/ ۴ دقیقه

برای اولین‌ بار همزمان با جشنواره وب و موبایل ایران، در يك رويداد منحصربه‌فرد تحت عنوان «كارزار»، استارت‌آپ‌های ایرانی باهم به رقابت خواهند پرداخت. ثبت‌نام این رویداد از تاریخ ۲۶ مهرماه و از طریق وب‌سایت نوپاهاب (nopahub.com/karzar) انجام می‌شود.

استارت‌آپ خود را چابک کنید

۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۰:۰۰/ ۸ دقیقه

ساختارهای پیچیده، مدل‌های قدیمی کسب‌وکار و تصمیم‌گیری‌های دیرهنگام، حتی اگر کارایی داشته باشند، سرعت پیشرفت استارت‌آپ شما را پایین می‌آورند.