نوشته های مرتبط: تصویر برند خود در ذهن مشتریان را با هویت برندتان تطبیق دهید

بازاریابی ویروسی چیست؟

۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۶:۴/ ۲۸ دقیقه

امروزه ‌بازاریابی ویروسی با مزایایی همچون هزینه‌ی کم‌تر و تاثیر‌گذاری بیش‌تر، به گزینه‌ای ایده‌آل برای استراتژی تبلیغاتی استارتاپ‌ها و شرکت‌ نوپا تبدیل شده است.

هک رشد و نقش آن در پیشرفت استارت‌آپ

۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۳:۰۷/ ۵ دقیقه

هک رشد یک میانبر برای توسعه و بازاریابی محصول است. در گذشته بازاریابی محصول براساس شهود افراد و با روش‌های کلاسیک انجام می‌شد، اما در محیط‌های استارت‌آپی به دلیل محدودیت زمان و منابع، روش‌های کلاسیک نمی‌توانستند به طور کامل پاسخگو باشند. پاسخ‌های کیفی بدون تحلیل دقیق اطلاعات کارساز نبودند و باعث گمراهی کسب‌وکار می‌شدند.

افزایش فالوور اینستاگرام با ربات اینستاگرام فالووریاب

۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۶:۳۰/ ۵ دقیقه

بهترین روش برای افزایش فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند، ربات اینستاگرام فالووریاب است.

روابط‌عمومی چیست و چرا مهم است؟

۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۲:۳۶/ ۶ دقیقه

روابط‌عمومی یعنی هنر ارسال پیام‌های مناسب به افراد در مکان‌های مناسب و بیان روایت‌های متناسب با اهداف.

تبلیغات هدفمند در ورزشگاه خانگی دورتموند

۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۸:۰۶/ ۴ دقیقه

دورتموند اولین باشگاه فوتبال جهان خواهد بود که از فناوری مجازی برای تبلیغات هدفمند محیطی در تمامی مسابقات خانگی خود برای فصل آینده بوندسلیگا استفاده خواهد کرد.

از صفحات نمایش خود هدفمند پول در آورید

۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۵:۴۲/ ۳ دقیقه

اگر هدف شما از تبلیغات صرفا معرفی کسب‌وکارتان نیست، با شناسایی مشتریان هدف به راحتی سود زیادی خواهید داشت.

۳ اشتباه رایج در دیجیتال مارکتینگ

۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۱۵:۲۲/ ۸ دقیقه

رعایت کردن برخی نکات ساده در تعیین استراتژی بازاریابی برند نه تنها هزینه‌ها را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد بلکه نتیجه‌ی بسیار بهتری نیز دارد.

برندسازی با بودجه کم برای کارآفرینان نوپا

۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۶:۲۰/ ۹ دقیقه

برندسازی یکی از پایه‌های اصلی موفقیت در بازاریابی کسب‌وکار است؛ اما قطعا کارآفرینان نوپا و استارتاپ‌های کوچک نمی‌توانند هزینه‌ی بالایی برای این بخش داشته باشند.