نوشته های مرتبط: مرز میان بازاریابی و فروش چیست؟

چگونه مشتری‌هایی با انتظارات نابه‌جا را مدیریت کنیم

۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۰:۰۴/ ۹ دقیقه

مشتری‌ها برای رسیدن به نتیجه‌ی مورد نظر به نقشه‌ی مسیر نیاز دارند. این کار کمک می‌کند مشتری چشم‌انداز بهتری نسبت به کار آژانس داشته باشد و درنتیجه سطح انتظاراتش پایین بیاید.

با افزایش سهم برند خود در ذهن مشتریان، در بازار ماندگار شوید

۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

رسیدگی صحیح به شکایت‌های مشتریان، برند کسب‌وکار شما را توسعه می‌دهد

۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

دلیل شکایت مشتری از شما، نارضایتی او در مورد محصول و یا نحوه دریافت خدمات است. نارضایتی که در صورت تکرار، برند شما را زیر سوال می‌برد و در صورت رسیدگی، به برند شما اعتبار می‌بخشد.

چگونه یک ایده تجاری را به کسب‌وکار موفق تبدیل کنیم؟

۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۰:۰۰/ ۷ دقیقه

هدف اصلی فعالیت در حوزه کارآفرینی استارت‌آپی، تنها تبدیل شدن ایده تجاری به یک کسب‌وکار نیست؛ بلکه تبدیل شدن ایده به یک کسب‌وکار پویا و موفق، هدف اصلی است.

پاسخگویی به شکایت‌های مشتریان، فرصت طلایی بهبود کسب‌وکار

۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۲:۰۰/ ۵ دقیقه

دلیل شکایت مشتری از شما، نارضایتی او در مورد محصول و یا نحوه دریافت خدمات است. نارضایتی که در صورت تکرار، برند شما را زیر سوال می‌برد و در صورت رسیدگی، به برند شما اعتبار می‌بخشد.

چرا خرید اینترنتی پوشاک در ایران، رونق چندانی ندارد؟

۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۴:۰۰/ ۷ دقیقه

تنها ۵ درصد از مشتریان بازار پوشاک، به خرید اینترنتی محصولات این حوزه علاقه‌مند هستند؛ در این پرونده ویژه، به تحلیل این موضوع و بررسی دلایل آن می‌پردازیم.

صنعت فوتبال تا چه میزان سودآور است؟

۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

صنعت فوتبال همواره در کانون توجه سرمایه‌گذاران است و هرساله سرمایه‌گذاری‌های زیادی در این صنعت صورت می‌گیرد؛ اما آیا به‌راستی می‌توان فوتبال را صنعتی سودآور دانست؟ آمارها پاسخ می‌دهند.

چگونه پاسخگوی شکایت‌های مشتریان باشیم؟

۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

دلیل شکایت مشتری از شما، نارضایتی او در مورد محصول و یا نحوه دریافت خدمات است. نارضایتی که در صورت تکرار، برند شما را زیر سوال می‌برد و در صورت رسیدگی، به برند شما اعتبار می‌بخشد.