نوشته های مرتبط: مدیریت زمان را در مشت خود بگیرید

با ایجاد فرهنگ سازمانی، به سوی موفقیت گام بردارید

۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۴:۵۳/ ۹ دقیقه

فرهنگ سازمانی شرکت توسط مدیرعامل ساخته و مدیریت می‌شود و به رفتار کارمندان در شرایطی گفته می‌شود که رئیس در محیط حضور نداشته باشد.

فیسبوک و اینستاگرام مدیریت زمان در اپلیکیشن خود را به شما می‌سپارند

۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۳:۱۷/ ۳ دقیقه

فیسبوک و اینستاگرام به زودی داشبورد جدیدی معرفی می‌کنند که برای اعلام زمان سپری شده در این اپلیکیشن‌ها به کاربر طراحی شده. به لطف این داشبورد شما می‌توانید برای استفاده‌تان از این دو شبکه اجتماعی محدودیت روزانه بگذارید و به طور موقت نوتیفیکیشن‌های آنی این دو را غیر فعال کنید.

ابراز ناخشنودی بنیان‌گذاران واتساپ از کار در مقر فیسبوک

۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۰:۵۲/ ۴ دقیقه

برطبق نقل قول افراد نزدیک به جان کوم و برایان اکتوم، بنیان‌گذاران پیام‌رسان واتساپ از کار در مقر فیسبوک نفرت داشتند.

۵ درس مدیریتی ابرقهرمانان مارول

۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۰:۱۹/ ۱۲ دقیقه

به تازگی ابرقهرمانان مارول توانسته‌اند با حضور خود در پرده‌ی نقره‌ای، تمامی رکورد‌های فروش سینما را در زمینه‌ی‌های مختلف بشکنند و طرفداران فیلم‌های کمیک بوکی ده سال است که ماجراهای هیجان‌انگیز آنها را دنبال می‌کنند.

مهارت راهبری کسب‌وکار را در زندگی روزمره خود تمرین کنید

۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۲:۰۰/ ۸ دقیقه

اگر در طول زندگی خود با تمرین‌های روزمره برای راهبری کسب‌وکار تمرین کنید، قطعا در زمان پیشنهاد مسئولیت، آن را با آغوش باز خواهید پذیرفت.

امنیت روانی، کلید طلایی موفقیت در حل مسئله

۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۲:۰۰/ ۱۱ دقیقه

مطالعات نشان می‌دهند در گروه‌های کاری خلاق و موفق، افراد بدون ترس نظرات خود را بیان می‌کنند و هیچ نگرانی از بابت قضاوت شدن ندارند. به بیان دیگر، فضای همکاری در چنین تیم‌هایی از لحاظ روانی امن است.

چگونه اهداف بلند مدت را به کارهای روزانه تبدیل کنیم؟

۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۰:۰۰/ ۱۲ دقیقه

هر شخصی برای رسیدن به رؤیای خود باید برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشد و با تقسیم آن به کارهای روزانه، هر روز یک قدم به سمت موفقیت بردارد.

چگونه افرادی با تخصص بالاتر از خود را مدیریت کنیم؟

۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

مدیریت افرادی که از نظر سطح دانش و تخصص از شما بالاتر هستند در نگاه اول نگران‌کننده و ترسناک است؛ اما با راهکارهایی می‌توان این افراد را به شیوه حرفه‌ای، مدیریت کرد.