نوشته های مرتبط: چگونه از کارمندان خود، با اخلاق حرفه‌ای انتقاد کنیم؟

۵ درس مدیریتی ابرقهرمانان مارول

۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۰:۱۹/ ۱۲ دقیقه

به تازگی ابرقهرمانان مارول توانسته‌اند با حضور خود در پرده‌ی نقره‌ای، تمامی رکورد‌های فروش سینما را در زمینه‌ی‌های مختلف بشکنند و طرفداران فیلم‌های کمیک بوکی ده سال است که ماجراهای هیجان‌انگیز آنها را دنبال می‌کنند.

مهارت راهبری کسب‌وکار را در زندگی روزمره خود تمرین کنید

۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۲:۰۰/ ۸ دقیقه

اگر در طول زندگی خود با تمرین‌های روزمره برای راهبری کسب‌وکار تمرین کنید، قطعا در زمان پیشنهاد مسئولیت، آن را با آغوش باز خواهید پذیرفت.

امنیت روانی، کلید طلایی موفقیت در حل مسئله

۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۲:۰۰/ ۱۱ دقیقه

مطالعات نشان می‌دهند در گروه‌های کاری خلاق و موفق، افراد بدون ترس نظرات خود را بیان می‌کنند و هیچ نگرانی از بابت قضاوت شدن ندارند. به بیان دیگر، فضای همکاری در چنین تیم‌هایی از لحاظ روانی امن است.

چگونه با فرهنگ سازمانی یک شرکت جدید، هماهنگ شویم؟

۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۲:۰۰/ ۱۶ دقیقه

تجارب گذشته، دلیل استخدام شما در شرکت جدید هستند؛ اما چگونگی عمل کردن به فرهنگ سازمانی شرکت جدید، موفقیت شغلی آینده شما را تضمین می‌کند.

چگونه افرادی با تخصص بالاتر از خود را مدیریت کنیم؟

۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

مدیریت افرادی که از نظر سطح دانش و تخصص از شما بالاتر هستند در نگاه اول نگران‌کننده و ترسناک است؛ اما با راهکارهایی می‌توان این افراد را به شیوه حرفه‌ای، مدیریت کرد.

چگونه با به تعویق انداختن کارهایمان مقابله کنیم؟

۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

به تعویق انداختن کارها عادت بسیار مضری است و تاثیر زیادی بر کاهش موفقیت شما دارد. در این مطلب به راهکارهای سودمندی برای مقابله با این عادت می‌پردازیم.

عواملی که تمرکز شما هنگام انجام کارها را کاهش می‌دهند

۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

برای رسیدن به موفقیت و داشتن بهره‌وری بالا، بهتر است همواره روی کاری که انجام می‌دهید تمرکز داشته باشید و آن را حفظ کنید.

پکیج روش‌های حفظ آرامش در زندگی شخصی و شغلی

۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۰:۰۰/ ۶ دقیقه

در این پکیج که در وب‌سایت نوپانا تهیه شده است، به روش‌های سودمند کاهش استرس و حفظ آرامش در زندگی شخصی و محیط کار می‌پردازیم.