نوشته های مرتبط: استراتژی‌هایی که استارت‌آپ شما را توسعه می‌دهند

چهار عنصر کلیدی در برنامه بازاریابی

۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

جذب مشتریان وفادار، کلید موفقیت استارت‌آپ‌ شماست

۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

راز موفقیت استارت‌آپ‌های نمونه، داشتن مشتریان وفادار است؛ اما آنها چگونه مشتریانشان را به مشتریان وفادار تبدیل کرده‌اند؟ در این مطلب خواهیم خواند.

مشتریان هدف، فانوسی برای هدایت استارت‌آپ شما هستند

۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

مشتریان هدف کسانی هستند که در طول زمان از همه به شما وفادارتر هستند. برای اینکه یک استارت‌آپ موفق داشته باشید باید این مشتریان را با خود همراه کنید.

شاخص رضایت مشتری چیست و چگونه کسب‌وکار شما را بهبود می‌دهد؟

۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۰۹:۰۰/ ۱۵ دقیقه

مشتریان رضایت‌مند، مشتریان وفادار هستند؛ اما از کجا می‌توان فهمید مشتریان چه حسی دارند؟ پاسخ، بررسی شاخص رضایت مشتری است.

چه ویژگی‌هایی یک مدیر فروش را «بهترین» می‌کند؟

۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۳:۰۰/ ۱۳ دقیقه

مدیر فروش نقش بسیار مهمی در موفقیت گروه فروش دارد. در این مطلب به پنج تمرینی که رمز موفقیت مدیر فروش را نشان می‌دهد و سبب پیروزی تیم فروش می‌شود، پرداخته‌ایم.

با کمترین هزینه، میزان فروش استارت‌آپ خود را افزایش دهید

۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۰۹:۰۰/ ۱۳ دقیقه

چالش اصلی استارت‌آپ‌ها پس از راه‌اندازی، فروش موفقیت‌آمیز است. در این مطلب، به شرح پنج روش مطمئن برای افزایش فروش با کمترین هزینه می‌پردازیم.

با ایجاد انگیزه در مشتریان، میزان فروش خود را چند برابر کنید

۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

بازاریابی انگیزشی، فعالیت‌های کسب‌وکار را به یک فعالیت معنوی که در افراد انگیزه‌ای برای استفاده از خدمات و محصولات شرکت مورد نظر ایجاد می‌کند، پیوند می‌زند.

بر چالش مقیاس‌دهی استارت‌آپ خود غلبه کنید

۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۲:۰۰/ ۹ دقیقه

بسیاری از استارت‌آپ‌ها در مرحله‌ رشد و مقیاس‌‌دهی با شکست مواجه می‌شوند؛ زیرا بودجه و منابع خود را به اولویت‌های غیرضروری اختصاص می‌دهند.