نوشته های مرتبط: راز راهبری موفق مدیرعامل مایکروسافت چیست؟

تغییر مسیری که به بازگشت اسطوره کمک کرد

۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۶:۰۱/ ۱۷ دقیقه

مایکروسافت در سال ۲۰۱۸ برخلاف رقبای بزرگ خود همچون گوگل و اپل، دوران خوبی را گذراند و حتی تا مقام باارزش‌ترین شرکت جهان پیش رفت.

هفتاد و چهارمین دوره اصول مذاکره در آخرین روزهای پاییز برگزار می‌شود

۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۰۹:۰۰/ ۶ دقیقه

هفتاد و چهارمین دوره اصول مذاکره، به همت موسسه آموزش عالی ثروت آفرینان پارس در تاریخ ۲۹ و ۳۰ آذرماه ۹۷ در باغ کتاب تهران برگزار خواهد شد. مدرس این دوره همچون دوره‌های گذشته امیرحسین مظاهری، مولف کتاب «رقص عقاب‌ها» یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های مدیریتی ایران است.

چرا روابط عمومی برای موفقیت کسب‌وکارهای کوچک الزامی است؟

۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۴:۲۹/ ۵ دقیقه

هرگز قدرت روابط عمومی را در موفقیت شرکت‌ها و مخصوصا شرکت‌های کوچک دست کم نگیرید. با استخدام تولیدکننده‌ محتوای حرفه‌ای، شانس دیده شدن خود را در رسانه‌ها افزایش دهید.

مهم‌ترین اصول اداره‌ شرکت‌های تک‌نفره چیست؟

۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۵:۰۰/ ۱۰ دقیقه

اگر شرکتی را تأسیس کرده‌اید که فعلاً خودتان تنها مدیر و کارمند آن هستید، مدیریت زمان اولین و مهم‌ترین راهکار موفقیت شما است. در این مطلب به این راهکار و دیگر راهکارهای مهم اداره شرکت‌های تک‌نفره می‌پردازیم.

با انتخاب یک شریک شغلی مناسب، احتمال موفقیت کسب‌وکار خود را افزایش دهید

۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۲:۵۰/ ۴ دقیقه

انتخاب شریک کاری و کار کردن با او موضوع حساس و پیچیده‌ای است و نقش زیادی در موفقیت کسب‌وکار شما دارد.

سوال‌هایی که باید هنگام استخدام در استارت‌آپ پرسیده شوند

۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۷:۰۱/ ۱۰ دقیقه

سؤال‌هایی که در این مطلب آورده شده‌اند، کمک می‌کنند مناسب‌ترین افراد برای حضور در استارت‌آپ انتخاب شوند. این سؤال‌ها رفتار افراد را بیشتر از نظرشان مورد بررسی قرار می‌دهند.

مدیر روابط‌عمومی کیست؟

۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۴:۵۵/ ۶ دقیقه

یکی از سطوح مهم مدیریتی سازمان‌ها، مدیریت واحد روابط‌‌عمومی است؛ در این مطلب به شرح شرایط، نیازها و وظایف مدیر روابط‌عمومی در یک سازمان می‌پردازیم.

هک رشد و نقش آن در پیشرفت استارت‌آپ

۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۳:۰۷/ ۵ دقیقه

هک رشد یک میانبر برای توسعه و بازاریابی محصول است. در گذشته بازاریابی محصول براساس شهود افراد و با روش‌های کلاسیک انجام می‌شد، اما در محیط‌های استارت‌آپی به دلیل محدودیت زمان و منابع، روش‌های کلاسیک نمی‌توانستند به طور کامل پاسخگو باشند. پاسخ‌های کیفی بدون تحلیل دقیق اطلاعات کارساز نبودند و باعث گمراهی کسب‌وکار می‌شدند.