نوشته های مرتبط: غلبه بر چالش جذب اولین مشتریان

اصول اولیه طراحی تجربه کاربری

۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۱۰:۰۰/ ۶ دقیقه

در قسمت قبلی این مطلب، به بررسی ملزومات طراحی تجربه کاربری و تجزیه و تحلیل کاربران پرداختیم. در این قسمت، با بررسی چند مورد دیگر در این زمینه، اصول اولیه طراحی تجربه کاربری را به پایان می‌رسانیم.

ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتری

۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۱:۰۰/ ۴ دقیقه

تحقیقات نشان داده است استفاده از تکنیک‌های مدیریت ارتباط با مشتری، باعث می‌شود مشتریان شما ۳ برابر شوند.

اصول اولیه طراحی تجربه کاربری

۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۰:۰۰/ ۵ دقیقه

در قسمت قبلی، باید‌ها و نباید‌هایی را در زمینه طراحی تجربه کاربری توضیح دادیم. دراین بخش، به مرور اصول اولیه طراحی تجربه کاربری می‌پردازیم.

چه قیمتی بگوییم تا بخرند؟

۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۴:۰۰/ ۷ دقیقه

محصول با چه قیمتی وارد بازار شود و بر چه اساسی تغییر قیمت‌ها لحاظ شوند؟

احترامی که احیا شدنش در جامعه را مرهون استارت‌آپ‌ها هستیم

۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۳:۰۰/ ۸ دقیقه

تغییر رفتاری در جامعه که آن را در نتیجه فعالیت استارت‌آپ‌ها می‌توان سراغ گرفت.

چرا باید به تجربه کاربری اهمیت داد؟

۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

در این مطلب، به نکاتی می‌پردازیم که رعایت آنها منجر به تجربه کاربری خوب محصول‌ می‌شود.