نوشته های مرتبط: مزایای استارت‌آپ‌های ایرانی

برترین فناوران پارک فناوری پردیس در سال ۱۴۰۰ معرفی شدند

۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۶:۴۰/ ۵ دقیقه

در جریان برگزاری دهمین مراسم تجلیل از پیشکسوتان پارک فناوری پردیس از ۳ فناور برترِ شاغل در شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس تجلیل شد. «تيمور حيدری»،‌ «فاضله توسلیان» و «سامان جهانبخشی » فناورانی بودند که به عنوان فناور برتر پارک شناخته شده و از آنها تقدیر شد.

اقتصاد چین زمین می‌خورد؟

۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۴:۲۱/ ۱۱ دقیقه

شی جین‌پینگ کارزار خود را علیه سرمایه‌داری و بازار آزاد در چین آغاز کرده است. او برای تحکیم اقتدارگرایی‌اش در گام اول به نظارت و کنترل بیشتر بر بازار و غول‌های سرمایه و میلیاردرها پرداخت و در گام بعدی درصدد بسط بیشتر اصول ایدئولوژیک خود در سطح اجتماعی است. اما این اقدامات در عمل اقتصاد این کشور را دچار بحران کرده است، رکود به کسب‌وکارها رسیده و مردم برای بازدهی بیشتر پس‌اندازهای خود را در بخش املاک سرمایه‌گذاری می‌کنند.

بهار علم و فناوری

۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۳:۲۷/ ۱۴ دقیقه

همیشه سیاه‌ترین موقع شب، لحظه پیش از دمیدن سپیده است.

تهران دو گام به سوی شهر هوشمند و پاک پیش رفت

۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۱:۵۲/ ۱۲ دقیقه

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری و شهردار تهران با امضای دو تفاهم‌نامه همکاری، برای «شناسایی پهنه‌های شهری برای ایجاد مراکز نوآوری» و همچنین را‌ه‌اندازی«مرکز نوآوری فناوری‌های پیشرفته حمل و نقل» توافق کردند.

نوآوری و مهارت آموزی نیاز اساسی نسل جوان است

۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۲:۰۳/ ۶ دقیقه

کار دانش آموز وارد دانشگاه شدن یا فارق التحصیل شدن نیست. آنچه یک نوجوان و جوان نیازمند است، کسب مهارت لازم برای ورود به فضای کسب‌وکار است.

دستگاه قضایی تمام ظرفیت خود را برای رونق کسب و تولید به کار خواهد گرفت

۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۶:۰۵/ ۷ دقیقه

رئیس‌ قوه قضاییه با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن علیه ملت ایران، همه مسئولان و دستگاه‌ها را موظف به حمایت تمام عیار از کارآفرینان، سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی دانست.

دانش‌بنیان‌ برنده کارزار با اقتصاد سنتی است

۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۱:۴۹/ ۲۴ دقیقه

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری گفت: بخش سنتی اقتصاد در رویارویی با دانش‌بنیان و استارتاپی‌ها قطعا میدان را واگذار می‌کند و به‌جای مقابله و مبارزه، باید به دنبال سرمایه‌گذاری و حمایت از این کسب و کارها و ایده‌های خلاقانه بنیان‌گذاران کسب‌وکارهای دانش‌بنیان و استارتاپی برود.

توسعه ابزارهای نظارتی برای کنترل کالاهای غیراصل

۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۹:۰۷/ ۵ دقیقه

دیجی‌کالا برای حفظ حقوق برندهای معتبر و ایجاد امکانی مطمئن برای ارائه سرویس به این گروه از مشتریان خود، از این پس علاوه بر استفاده از نشان “برند متفرقه”، در عنوان کالا نیز به غیراصل بودن آن اشاره می‌کند.