نوشته های مرتبط: در کارمندی، به نیکی شهره خاص و عام شوید

چگونه دردسرهای یک روز کاری بد را برطرف کنیم؟

۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۵:۰۰/ ۲۳ دقیقه

روز‌های بد و سخت کاری، تجربه‌ای است که احتمالا برای هرکسی در شغلش چندین‌بار اتفاق می‌افتد. برای برطرف کردن اثرات منفی چنین روزهایی، از نکاتی که در این مطلب آن‌ها را معرفی می‌کنیم کمک بگیرید.

راهبران جوان موفق، چه عادت‌هایی دارند؟

۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۹:۰۰/ ۱۳ دقیقه

راهبران جوان استارت‌آپ‌ها با وجود کم‌تجربگی، توانایی انجام کارهای شگفت‌انگیزی دارند؛ تنها کافیست با الگو قرار دادن راهبران موفق، عادت‌های صحیحی در خود ایجاد کنند.

چگونه تعارض‌های میان‌فردی در سازمان را کاهش دهیم؟

۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۱:۰۰/ ۱۰ دقیقه

مدیریت تعارض در سازمان، باید به کاهش تعارض‌های عاطفی در همه سطوح و حفظ و بهبود مقداری تعارض لازم و کنترل‌شده کمک کند و وضعیت و نگرانی‌های هر ۲ طرف تعارض را در نظر داشته باشد.

از تله‌ خودمحوری در مدیریت کسب‌وکار رها شوید

۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۰:۰۰/ ۷ دقیقه

خودمحوری یکی از اشتباهات بزرگ راهبری کسب‌وکار است که باعث می‌شود برآورده کردن خواسته‌های شخصی، به اهداف اصلی تیم ارجحیت پیدا کند.

این ۲۰ کار را در محیط کار انجام ندهید!

۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۵:۰۰/ ۱۰ دقیقه

ممکن است شما نیز خواسته یا ناخواسته به واسطه برخی عادات نامطلوب خود، باعث آزرده‌‌خاطر شدن همکارانتان شوید. در این مطلب می‌توانید لیستی از چنین عادت‌هایی را ببینید.

هرگز در محیط کار، این ۱۰ عبارت را درباره خود نگویید

۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۲:۰۰/ ۸ دقیقه

گاها به ما یاد داده‌اند در زمینه‌ حرفه‌ای، مدام از خود تعریف کنیم و لاف بزنیم؛ اما این توصیه‌ خوبی نیست. از به‌کار بردن ۱۰ عبارتی که در این مطلب آورده‌ایم، درباره خود بپرهیزید.

چگونه وجدان کاری اعضای تیم‌ خود را افزایش دهیم؟

۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۵:۰۰/ ۳۳ دقیقه

اکثر کارفرمایان از عدم وجود وجدان کاری، به‌ویژه در نسل جوان شکایت دارند. شما وجدان کاری را چگونه برای تیم خود تفسیر می‌کنید؟