نوشته های مرتبط: نکاتی که باید هنگام معرفی محصول رعایت کنید

سرمایه‌گذاری ۳ میلیارد تومانی گروه فیروزه در استارتاپ داستان من

۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۱:۱۱/ ۴ دقیقه

با توجه به نیازها و ظرفیت‌های بالای بازار محصولات مربوط به والدین-کودکان و تعداد اندک فعالین این حوزه، تیم سرمایه‌گذاری‌های جسورانه گروه فیروزه همواره به دنبال فرصت‌های مناسب سرمایه‌گذاری در این حیطه بوده است.

تسهیل روند سرمایه‌گذاری در رویداد کافه سرمایه

۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۲:۰۰/ ۱۰ دقیقه

جلب نظر سرمایه‌گذار و جذب سرمایه همواره یکی از بزرگترین دغدغه‌های کسب‌وکارهای نوپا به شمار می‌آید. از سوی دیگر سرمایه‌گذاران نیز به راحتی نمی‌توانند به استارتاپ‌ها اعتماد کرده و بر روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کنند.

برنامه مذاکرات جذب سرمایه فین استارز ۲۰۱۹ توسط کارن کراد

۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۶:۳۲/ ۴ دقیقه

هم‌زمان با دوازدهمین دوره از نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه، کارن‌کراد امسال نیز مانند سال گذشته همکاری خوبی را با شرکت فرابورس ایران شکل داد.

سامانه تامین مالی و سرمایه‌گذاری کارن کراد به فین استارز پلاس پیوست

۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۴:۰۸/ ۵ دقیقه

فین استارز، مجموعه رویدادهای تخصصی و فرآیندهای متنوع مربوط به استارتاپ‌های فعال در حوزه تکنولوژی مالی (فین‌تک) ایران است که به همت شرکت فرابورس ایران برگزار می‌شود.

دومین رویداد I-MEET کارن‌کراد برگزار شد

۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۶:۱۵/ ۱۰ دقیقه

دومین دوره از رویداد I-Meet کارن‌کراد با حضور سرمایه‌گذاران و انجمن های سنتی مطرح کشور روز چهارشنبه ۱ اسفند ماه ۱۳۹۷ در دانشکده مکانیک دانشگاه تهران برگزار شد.

مهم‌ترین اصول اداره‌ شرکت‌های تک‌نفره چیست؟

۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۵:۰۰/ ۱۰ دقیقه

اگر شرکتی را تأسیس کرده‌اید که فعلاً خودتان تنها مدیر و کارمند آن هستید، مدیریت زمان اولین و مهم‌ترین راهکار موفقیت شما است. در این مطلب به این راهکار و دیگر راهکارهای مهم اداره شرکت‌های تک‌نفره می‌پردازیم.

فروش سهام استارت‌آ‌پ‌ها معمولا چه زمانی است؟

۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۲:۴۴/ ۱۵ دقیقه

در حالیکه‌ می‌گویند یک کسب‌وکار آنلاین هرگز به چالش کشیده نمی‌شود، با نگاهی به هر مرحله از چرخه حیات یک کسب‌وکار آنلاین، یک مجموعه منحصر به فردی از موانع برای مقابله دیده ‌می‌شود.

درک چارچوب‌های بازاریابی

۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۱:۰۰/ ۱۴ دقیقه

مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک هستند که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفه‌ای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصر‌حاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.