نوشته های مرتبط: عادت‌هایی که استرس محیط کار را بیشتر می‌کنند

دفترکاری که همراه شماست

۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۷:۰۰/ ۹ دقیقه

«دفترکار همراه»، زیرساختی حرفه‌ای برای کسب‌وکار شما در تهران فراهم می‌کند و شما را از داشتن یک دفتر کار پرهزینه بی‌نیاز می‌سازد.

کارمندان، مهره‌های کلیدی کسب‌وکار شما هستند

۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۱:۰۰/ ۵ دقیقه

اخیرا برخی مراکز تحقیقاتی در راستای کمک به کارآفرینان برای درک ارزش‌ها و نیازهای کارمندان، مطالعاتی انجام داده‌اند که نتایج حاصل از آنها به شما کمک می‌کند تا کارمندانی خوشحال و راضی داشته باشید.

یک دست صدا ندارد

۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۲:۰۵/ ۸ دقیقه

کار تیمی در یک فضای رقابتی سالم، بهترین راهکار برای موفقیت یک سازمان است.

شاد بودن، موفقیت شما در محیط کار را تضمین می‌کند

۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۴:۰۰/ ۱۳ دقیقه

شاد بودن یک امر درونی است و باعث افزایش میزان انرژی و بهره‌وری می‌شود. اگر به دنبال پیشرفت کردن در محیط کار هستید، باید از خودتان شروع کنید.

استراتژی دورکاری، کسب‌وکار کوچک شما را جهانی می‌کند

۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۰:۰۰/ ۵ دقیقه

استخدام همکاران دورکار می‌تواند کسب‌وکار شما را فراتر از مرزهای جغرافیایی گسترش دهد و به هوشمندتر شدن آن کمک کند.

برترین کارمندان دنیا چه عادت‌هایی دارند؟

۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۴:۰۰/ ۱۳ دقیقه

کارمندان برتر هر کسب‌وکار، برای رسیدن به موفقیت، رفتارها و عادات تقریبا مشترکی را دنبال می‌کنند.

برای کارمندان‌، یک مدیر تمام‌عیار باشید

۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۱:۰۰/ ۴ دقیقه

به‌عنوان یک مدیر، در پی برقراری رابطه‌ مناسب با کارمندانتان باشید تا آنها نیز با انگیزه‌تر کار کنند.

خودكشی‌های رایج در ژاپن به‌ دليل حجم كاری بالا

۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۷:۰۰/ ۳ دقیقه

خودکشی در اثر حجم بالای کار در ژاپن، پدیده‌ای رایج است، تا آنجا که کلمه «کاروشی» در فرهنگ لغت ژاپنی برای آن در نظر گرفته شده است.