نوشته های مرتبط: ۶۳ ایده نوآورانه برای راهاندازی کسبوکار پرسود با کمترین هزینه (قسمت پایانی)
عوامل شکست استراتژیهای بازاریابی
بسیاری از استارتآپها فقط به این دلیل شکست میخورند که بدون روشن کردن مسیر و خواستهها، فقط به تولید محصول و خدمات میپردازند.
استونی چگونه «سیلیکونولی اروپا» شد
این کشور سریعترین پهنای باند دنیا را در اختیار دارد و آموزشهای لازم، مانند برنامهنویسی را از مدارس ابتدایی خود شروع میکند.
فرهنگ کارآفرینی را در شرکت خود خلق کنید
کارمندان باید امتحان کنند، خطا کرده و شکست بخورند تا تجربه به دست بیاورند.