نوشته های مرتبط: نقطه آغازین تبلیغ یک استارت‌آپ

از صفحات نمایش خود هدفمند پول در آورید

۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۵:۴۲/ ۳ دقیقه

اگر هدف شما از تبلیغات صرفا معرفی کسب‌وکارتان نیست، با شناسایی مشتریان هدف به راحتی سود زیادی خواهید داشت.

از یک محصول شکست خورده چه درس‌های می‌توان گرفت

۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۴:۱۳/ ۸ دقیقه

برندها در طول فعالیت خود محصولات ناموفق زیادی به بازار عرضه می‌کنند اما از هر شکست باید درس گرفت و برای بهبود محصولات آینده تلاش کرد.

چینی‌ها با چه هدفی به اسپانسرینگ جام جهانی فوتبال روی آورده‌اند؟

۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۳:۰۰/ ۵ دقیقه

جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه فرصت خوبی برای بهتر دیده شدن برندهاست و شرکت‌های چینی این موضوع را به خوبی می‌دانند.

با «بازاریابی عصبی» ذهن مشتریان هدف خود را رمزگشایی کنید

۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۳:۰۰/ ۵ دقیقه

بازاریابی عصبی، علمی جدید در حوزه بازاریابی است که دنیای کسب‌وکار و علوم شناختی را به هم پیوند می‌زند.

آینده صنعت پرداخت در دست فین‌تک‌هاست

۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۰:۱۰/ ۴ دقیقه

مدیرعامل گروه فن‌آوا با تاکید بر پتانسیل بالای برخی از استارت‌آپ‌های ایرانی پیشنهاد کرد شرایط برای حضور بسیاری از این استارت‌آپ‌ها در نمایشگاه‌های خارجی فراهم شود و در واقع فین‌استارز را در این فضاها نیز توسعه دهیم.

یک موسس استارت‌آپ چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۹:۵۰/ ۸ دقیقه

انتقادپذیری از حیاتی‌ترین ویژگی‌های یک موسس استارت‌آپ است.

چرا همه کارآفرینان نیاز به یک مشاور مالی استارت‌آپ دارند؟

۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۲:۴۶/ ۶ دقیقه

برای اغلب کارآفرینان، امور مالی، مسائلی پیچیده و سردرگم کننده‌اند.

بازگشت هزار نخبه ایرانی به کشور برای راه‌اندازی استارت‌آپ‌

۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۲:۳۵/ ۳ دقیقه

هزار نخبه ایرانی به کشور بازگشته و با راه‌اندازی استارت‌آپ‌هایی، بسیاری از فارغ التحصیلان را مشغول به کار کرده اند.