نوشته های مرتبط: چگونه مسیر کارآفرینی را آغاز کنیم؟(قسمت سوم)

تاثیر تکنولوژی‌های پزشکی بر روی بازاریابی

۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۴:۱۹/ ۵ دقیقه

بازاریابی عصبی، شاخه جدیدی در بازاریابی است که زمینه های حسی و حرکتی خریداران را بررسی می کند و این نوع بازاریابی دیدی نوین در عرصه بازاریابی به وجود آورده است.

۴۸محصول جدید دانش‌بنیان در حوزه گیاهان دارویی ارائه می‌شود

۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۳:۳۸/ ۱۲ دقیقه

دبیر ستاد توسعه فناوری های گیاهان دارویی و طب سنتی گفت: در چهارمین دوره نمایشگاه گیاهان دارویی، دستاوردهای جدید شرکت های دانش بنیان در این حوزه به نمایش گذاشته می شوند.

درک چارچوب‌های بازاریابی

۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۱:۰۰/ ۱۴ دقیقه

مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک هستند که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفه‌ای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصر‌حاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.

از یک محصول شکست خورده چه درس‌های می‌توان گرفت

۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۴:۱۳/ ۸ دقیقه

برندها در طول فعالیت خود محصولات ناموفق زیادی به بازار عرضه می‌کنند اما از هر شکست باید درس گرفت و برای بهبود محصولات آینده تلاش کرد.

آینده صنعت پرداخت در دست فین‌تک‌هاست

۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۰:۱۰/ ۴ دقیقه

مدیرعامل گروه فن‌آوا با تاکید بر پتانسیل بالای برخی از استارت‌آپ‌های ایرانی پیشنهاد کرد شرایط برای حضور بسیاری از این استارت‌آپ‌ها در نمایشگاه‌های خارجی فراهم شود و در واقع فین‌استارز را در این فضاها نیز توسعه دهیم.

یک موسس استارت‌آپ چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۹:۵۰/ ۸ دقیقه

انتقادپذیری از حیاتی‌ترین ویژگی‌های یک موسس استارت‌آپ است.

چرا همه کارآفرینان نیاز به یک مشاور مالی استارت‌آپ دارند؟

۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۲:۴۶/ ۶ دقیقه

برای اغلب کارآفرینان، امور مالی، مسائلی پیچیده و سردرگم کننده‌اند.

بازگشت هزار نخبه ایرانی به کشور برای راه‌اندازی استارت‌آپ‌

۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۲:۳۵/ ۳ دقیقه

هزار نخبه ایرانی به کشور بازگشته و با راه‌اندازی استارت‌آپ‌هایی، بسیاری از فارغ التحصیلان را مشغول به کار کرده اند.