نوشته های مرتبط: اقدام تحسین‌برانگیز استارت‌آپ «دلیورو» در تامین امنیت شغلی کارمندان خود

کارمندان عادی علاقه‌ای به نوآوری در محیط کار ندارند

۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۷:۵۳/ ۴ دقیقه

نظرسنجی جدید نشان می‌دهد اکثر کارمندان کار کردن برای شرکت‌هایی که به نوآوری اهمیت می‌دهند را ترجیح می‌دهند، ولی به همان اندازه رغبتی در بروز خلاقیت در محیط کار از خود نشان نمی‌دهند.

سیر نزولی مهاجرت قطعی نفرات‌ برتر کنکور سراسری و المپیادهای علمی از کشور

۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۱۲:۰۶/ ۴ دقیقه

براساس آخرین مطالعات انجام شده در بنیاد ملی نخبگان، مهاجرت قطعی نفرات برتر کنکور سراسری و المپیادهای علمی از کشور به طور چشمگیری در حال کاهش است.

بزرگ‌ترین تصورات غلط درباره‌ رهبری تیم کسب‌و‌کار

۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۲:۲۷/ ۱۴ دقیقه

در سراسر دنیا تعاریف متعددی از مفهوم رهبری تیم وجود دارد؛ اما تنها تعداد کمی از آن‌ها که معنی جهت‌گیری هویت فردی را دارند، صحیح هستند.

داده‌ها با نرم افزار ایران‌ساخت ایمن شدند

۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۲:۰۰/ ۵ دقیقه

یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید نرم افزار مدیریت امنیت اطلاعات مطابق بااستانداردهای بین المللی شد که می تواند نقش موثری در ارتقای امنیت اطلاعات سازمان ها داشته باشد.

دلیل رشد شرکت‌هایی مانند دیجی‌کالا در شرایط بحران اقتصادی

۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۲:۵۰/ ۵ دقیقه

وجه اشتراک شرکت‌هایی مانند دیجی‌کالا یا به طور کل شرکت‌های موفق استارت‌آپی بهره‌گیری از دانش و انگیزه نیرو‌های جوان در کنار مشاوران و مربیانی با تجربه و قدرتمند است.

مرکز نوآوری ایران زمین عضو جدیدی از اکوسیستم استارتاپی کشور است

۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۵:۰۲/ ۵ دقیقه

مرکز نوآوری ایران زمین محصول همکاری بانک ایران زمین و شتابدهنده فناوری نوتاش در ایجاد امکان جذب و حمایت از طرح‌های خلاق، ارزش‌آفرین و نوآورانه است.

ترانوس، استارتاپ ۹ میلیارد دلاری و بزرگ‌ترین کلاهبردار سیلیکون ولی

۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۱:۰۴/ ۱۱ دقیقه

ترانوس استارتاپی ۹ میلیارد دلاری بود که توسط یک دانشجوی اخراجی ۱۹ ساله استنفورد تاسیس شد. این استارتاپ در سال ۲۰۰۳ وعده دستگاهی کوچک برای آنالیز خون را داده بود که ماجراهایی جنجالی به پا کرد و سال گذشته منحل شد. اما این اتفاق چگونه رخ داد؟

پنجمین رویداد تخصصی دیجیتال مارکترها (DM Talk) برگزار شد

۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۵:۳۶/ ۱۲ دقیقه

رویداد تخصصی دیجیتال مارکترها (DM Talk) تخصصی‌ترین رویداد حوزه دیجیتال مارکتینگ است که در تاریخ پنجشنبه ۶ تیرماه در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد.