نوشته های مرتبط: معرفی کاغذی از جنس سنگ توسط ژاپنی‌ها

سرمایه‌گذاری خطرپذیر چگونه عمل می‌کند؟

۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۵:۴۲/ ۳۵ دقیقه

مهم‌ترین منبع جذب سرمایه برای استارت‌آپ‌ها سرمایه‌‌گذاری خطرپذیر یا جسورانه است.

سالن مخصوص استارت‌آپ‌ها در “چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر”

۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۹:۰۶/ ۲ دقیقه

در نمایشگاه امسال سالنی برای استارت‌آپ‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان و شتاب‌دهنده‌ها اختصاص یافته است.

توسعه منابع آب با حمایت از استارتاپ‌ها تقویت می‌شود

۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۱۴:۵۹/ ۸ دقیقه

دبیر ستاد توسعه فناوری آب، خشکسالی، فرسایش و محیط‌ زیست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بر حمایت از شرکت‌‎های دانش‌بنیان و استارتاپ‌های این حوزه تأکید کرد؛ چرا که با این اقدام ایجاد، تقویت و تأمین منابع مالی برای اقدامات فناورانه و علمی در این حوزه سرعت می‌گیرد

بررسی اکوسیستم موفق کسب‌وکارهای نوپا در آمریکا و سنگاپور

۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۱:۵۲/ ۱۱ دقیقه

وزارت صمت اخیرا گزارشی از رتبه‌بندی استارت‌آپ‎ها در جهان منتشر کرده که براساس آن ایران از لحاظ تعداد استارت‌آپ‎ها در رتبه 48 قرار دارد.

فروش سهام استارت‌آ‌پ‌ها معمولا چه زمانی است؟

۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۲:۴۴/ ۱۵ دقیقه

در حالیکه‌ می‌گویند یک کسب‌وکار آنلاین هرگز به چالش کشیده نمی‌شود، با نگاهی به هر مرحله از چرخه حیات یک کسب‌وکار آنلاین، یک مجموعه منحصر به فردی از موانع برای مقابله دیده ‌می‌شود.

انتخاب رنگ مناسب برای کمپین بازاریابی

۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۳:۲۸/ ۹ دقیقه

رنگ یکی از عوامل تأثیرگذار در موفقیت یا شکست کمپین بازاریابی است که باید با توجه به نوع مخاطب، محتوا و فرهنگ مردم منطقه انتخاب شود.

تاثیر تکنولوژی‌های پزشکی بر روی بازاریابی

۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۴:۱۹/ ۵ دقیقه

بازاریابی عصبی، شاخه جدیدی در بازاریابی است که زمینه های حسی و حرکتی خریداران را بررسی می کند و این نوع بازاریابی دیدی نوین در عرصه بازاریابی به وجود آورده است.

۴۸محصول جدید دانش‌بنیان در حوزه گیاهان دارویی ارائه می‌شود

۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۳:۳۸/ ۱۲ دقیقه

دبیر ستاد توسعه فناوری های گیاهان دارویی و طب سنتی گفت: در چهارمین دوره نمایشگاه گیاهان دارویی، دستاوردهای جدید شرکت های دانش بنیان در این حوزه به نمایش گذاشته می شوند.