صبحانه ای با طعم کسب و کار
یک رویداد متفاوت ۸

صبحانه ای با طعم کسب و کار

توسط تحریریه نوپانا | ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۴:۴۱ | ۷ دقیقه

عرفان اندرونی، دبیر رویداد در خصوص برنامه های این رویداد گفت: «امسال این دومین رویداد صبحانه است و در نظر داریم تا پایان سال دو رویداد دیگر به صورت فصلی برگزار کنیم. هدف از برگزاری این رویدادها، معرفی خدمات یسناتیم، شرکت دانش بنیان به اکوسیستم استارتاپی و شبکه سازی خاص می باشد».

در ابتدا مهرین نظری به عنوان مجری مراسم، رویداد را آغاز کرد و توضیحاتی در خصوص بازی ارائه داد. این بازی ها، در راستای مفاهیم تیم سازی و حل چالشهای کسب و کار با راه حلهای خلاقانه طراحی شده بود که در زمان صرف صبحانه فرآیند شبکه سازی را به نوعی متفاوت شکل میداد.

وی در مورد کلیت این بازی گفت: «پاکت ها حاوی یک چالش رایج در کسب‌و‌کار است که هر تیم باید با همفکری اعضای آن به راه‌حل درست برسد».

 

در ادامه مهمانان پس از صرف صبحانه و شبکه‌سازی با یکدیگر به ارائه‌هایی خلاقانه برای تیم خود پرداختند و راهکارهای پیشنهادی خود را در شرایط بحرانی کسب و کار بیان کردند.

 

در نهایت نیز برترین تیم‌ها معرفی و تشویق شدند.

 

پس از پایان بازی، بخش سخنرانی مهمانان و بیان تجربیاتشان آغاز شد.

 

اولین سخنرانی به پارسا کاکوئی، مدیر محتوا ادوایس با عنوان "از بریف تا خروجی محتوا" اختصاص یافت.

او در صحبت های به کسب و کارهایی اشاره کرد که با چالش نبود تیم دیجیتال مارکتینگ مواجه‌اند و برای انجام پروژه های خود نیاز به برون‌سپاری دارند.

او در مورد چالش‌های تیم‌سازی اینگونه گفت: «استخدام نیروی متخصص، بیمه افراد، حجم کار، نگه‌داشتن نیروی متخصص از جمله چالش‌های رایج در تیم سازی است».

پارسا کاکوئی در خصوص چالش‌های کار با آژانس‌های تبلیغاتی اضافه کرد:  «انتقال اطلاعات و اعتماد، گزارش‌دهی بی طرف، هزینه، سرعت اجرا، سرعت تغییرات و پشتیبانی از چالش‌های کار با آژانس‌ها هستند».

 

به دنبال آن مدیر محتوا ادوایس از مهمانان این سوال را پرسید: «چطوری این چالش‌ها را به حداقل برسانیم؟».

 

همچنین درباره سوال مشترک آژانس‌های تبلیغاتی در میان تمام مهارت اینگونه گفت: «این که از کسب و کارها بپرسیم هدفت چیست؟

مخاطبت کیست؟

چه کانال توزیعی را در نظر دارید؟ سازمانتان چه خطوط قرمز دارد؟

کلمات کلیدی تبلیغ شما چیست؟

از کجا متوجه می شوید موفق بوده ایم یا نه؟

چه بودجه ای را در نظر گرفتی؟ از مواردی است که آژانس های برای اجرای کمپین شما باید بدانند».

 

او در پایان صحبت‌هایش اشاره کرد که تیم‌هایی که به این سوالات درست پاسخ دهند بهتر مدیریت زمان کرده و خروجی مطلوبی را خواهند داشت.

 

در ادامه پیوند آزادی به عنوان مدیر دیجیتال مارکتینگ جت سئو در خصوص تجربیات خود در عرصه فروش صحبت کرد.

او در ابتدا به جمله ای از جف بزوس اشاره کرد و گفت: «برند برای یک شرکت مانند شهرت برای یک شخص است».

او همچنین توضیح داد: «دیجیتال برندینگ لزوما فروش نیست و شما از هر برند حس مختص به آن را دارید».

 

پیوند آزادی در خصوص برندینگ و از اهمیت آن گفت: «اولین قدم این است که استراتژی خودتان را داشته باشید و پرسونای مخاطبتان را بشناسید».

او همچنین به بیان تجربیات خود در نیوز باکس و مدل‌های استراتژی مختلفی که در آن به کار گرفته پرداخت.

 

او در مورد تاثیر بالای ایمیل مارکتینگ و فعالیت در سوشال مدیا برای کسب‌وکارهای b2b صحبت کرد.

 

پس از آن هادی رضایی، مالک محصول یسناتیم، در خصوص محصول تولید محتوای ویدئویی تحت عنوان "کلاکت" سخنرانی کرد.

 

او گفت: «شما با کلاکت می‌توانید تبلیغات و کمپین‌های مختلف را اجرا کنید و پلتفرمی است که می‌توانید هر نوع خدمات ویدئویی را به آن بدهید».

 

هادی رضایی ادامه داد: «ما در کلاکت تجربیات افراد بسیاری را به کار گرفتیم و  محصولات متنوعی را می‌سازیم، همچنین می‌توانید اشتراک داشته باشید و از طریق ما محتوای خود را بر بسترهای مختلفی همچون ایسمینار، آپارات و... منتشر کنید».

حامی دیگر این رویداد شرکت دانش بنیان دیپوینت بود، که به عنوان اولین شرکت دانش بنیان در حوزه‌ی لوازم خانگی و مرکز نوآوری و شتابدهی در جهت افزایش عمق ساخت داخلی و بومی سازی قطعات پیشرفته مشغول فعالیت است.

کافه شمس به عنوان حامی این رویداد، پذیرایی صبحانه را برعهده گرفت و استارتاپ طاقچه نیز با اهدای جوایز، از این رویداد حمایت کرد.

 

برچسب‌ها: صبحانهکسب و کاریسناتیمرویداد
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.