ثبت نام اولین دوره نمایشگاه تخصصی اپلیکیشن آغاز شد
ثبت نام اولین دوره نمایشگاه تخصصی اپلیکیشن آغاز شد. ۸

ثبت نام اولین دوره نمایشگاه تخصصی اپلیکیشن آغاز شد

توسط تحریریه نوپانا | ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۰:۳۱ | ۲ دقیقه

شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه تخصصی اپلیکیشن، اعلام کرد که ثبت نام اپلیکیشن ها برای حضور در این نمایشگاه از امروز ۱۳ آذر آغاز می‌شود.

نوپانا: اولین نمایشگاه تخصصی اپلیکیشن با نام Appex با هدف فرهنگسازی اقتصاد دیجیتال و حمایت از تولیدات ایران‌ساخت در تاریخ 9 الی 12 بهمن ماه 1400 به صورت «فیزیکی» در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران با حضور کسب‌و‌کار‌های برتر، فعالان و علاقه مندان این حوزه برگزار می‌شود.

آن دسته از متقاضیان کسب‌وکارهای آنلاین که تمایل دارند در اولین دوره این نمایشگاه حضور داشته باشند، می‌توانند از تاریخ 15 آذر ۱۴۰۰ با مراجعه به سایت رسمی Appex به نشانی  appex.ir ثبت نام کنند.

در اولین دوره نمایشگاه تخصصی اپلیکیشن ها ، کسب‌وکارهای نوپا، توسعه دهندگان، شتابدهنده‌ها و سرمایه‌گذاران خطر پذیر، کسب‌وکار‌های مجازی، سرمایه‌گذارن فرشته‌خو ، اپراتور های تلفن همراه، تبلیغات دیجیتال، شرکت های فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، فعالان فین‌تک و .... می‌توانند حضور داشته باشند.
برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت Appex به ادرس www.appex.ir مراجعه فرمایید و یا اخبار اولین نمایشگاه تخصصی اپلیکیشن را با هشتگ #appex 2022 دنبال کنید.

 
برچسب‌ها: نمایشگاه اپکسنمایشگاه تخصصی اپلیکیشنAppex
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.