فیروزشاپ محبوب ترین برند ایرانی توییتر در تابستان ۱۴۰۰ شد
فقط با ۹۳ توییت؛ ۸

فیروزشاپ محبوب ترین برند ایرانی توییتر در تابستان ۱۴۰۰ شد

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۲۱:۰۰ | ۴ دقیقه

به گزارش پلتفرم زلکا، برند فیروزشاپ در توییتر فارسی یکی از موفق‌ترین برندهای ایرانی بوده و دربین جامعه توییتری از محبوبیت بالایی برخوردار است، به طوری که در فصل تابستان ۳ توییت آن در بین ۱۰۰ توییت پرلایک توییتر فارسی بوده است.

نوپانا: در آماری که زلکا در توییتر خود منتشر کرده، در تابستان ۱۴۰۰ فیروزشاپ با اختلاف محبوب‌ترین برند توییتر فارسی در فصل تابستان شناخته شده است و توییت‌های این اکانت بیشترین بازدید و لایک را در میان توییت‌های برندهای دیگر به خود اختصاص داده است. فیروزشاپ در مجموع با ۹۳ توییت در این بازه زمانی بیش از ۸ میلیون بازدید داشته است و توانسته ۴۷ درصد نیز میزان مخاطبین خود را افزایش دهد.

فروشگاه آنلاین فیروزشاپ، با هدف دسترسی آسان و سریع به محصولات مراقبتی و بهداشتی مورد نیاز همه‌ی افراد خانواده راه‌اندازی و درحال فعالیت است.

مهدی صادقی مدیر ارشد فیروزشاپ درباره شروع به کار این مجموعه می‌گوید: «ایده‌ اولیه فیروزشاپ در اسفند ۱۳۹۸ و با شیوع ویروس کرونا، به دنبال تامین و توزیع محصولات ضدعفونی کننده به صورت آنلاین شکل گرفت و در مدت‌زمان کوتاهی راه‌اندازی شد.»


صادقیی ادامه داد: «برای اطمینان از بهترین روند توزیع و ارسال در روزهای نخست به صورت آزمایشی در محدوده قزوین یعنی نزدیک‌ترین محل به کارخانه فیروز فعالیتمان را آغاز و پس از بررسی دقیق شرایط، گام بلند‌تری برداشته و در کلان‌شهر تهران شروع به تأمین و توزیع نمودیم. و این درست زمانی بود که کشورمان با بحران کمبود کالاهای پیشگیری و مقابله با کرونا روبرو شده بود. ما با تزریق پک‌های مراقبتی و بهداشتی در بازار که شامل محلول ضدعفونی‌کننده، ژل پاک‌کننده و ضدعفونی‌کننده، ماسک سه‌لایه و دیگر اقلام بهداشتی بودند با توجه به شرایط آن روز از التهاب بازار ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده کاسته و به دلیل قیمت منصفانه، امکان دسترسی عادلانه‌ی مصرف‌کنندگان واقعی به این اقلام را فراهم ساختیم.»

مهدی صادقی گفت: «در گام بعد با گسترش سبد خرید مصرف‌کنندگان، دسته‌بندی‌های دیگری از محصولات فیروز را به کالاهای موجود خود افزودیم. اما این همه‌ داستان نبود: آنچه همواره هدف ما بوده است این است که مرزهای جغرافیایی و محدودیت‌های زمانی نتواند مرزی بین مصرف‌کنندگان و اقلام مورد نیازشان بگذارد و بر خود می‌بالیم که امروز فیروزشاپ امکان ارسال سفارش به همه‌ی استان‌های ایران و صعب‌العبورترین مناطق را برای مصرف‌کنندگان مهیا نموده است.»

برچسب‌ها: فیروزشاپزلکاتوییتر فارسی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.