خرید آنلاین  بهترین و ارزان‌ترین بیمه بدنه در کمتر از 3 دقیقه
رپورتاژ آگهی؛ ۸

خرید آنلاین بهترین و ارزان‌ترین بیمه بدنه در کمتر از ۳ دقیقه

توسط تحریریه نوپانا | ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۱۶:۰۱ | ۱۱ دقیقه

بیمه بدنه خودرو برخلاف بیمه شخص ثالث به‌عنوان یک نوع بیمه اجباری شناخته نمی‌شود. بنابراین مالکان خودرو در صورت تمایل می‌توانند برای دریافت انواع پوشش‌های اصلی و الحاقی بیمه بدنه خودرو اقدام کنند. اما موضوع اینجاست که با افزایش روز افزون و البته نجومی قیمت خودروهای مختلف در ایران، می‌توان گفت که دریافت بیمه بدنه خودرو به امری ضروری تبدیل شده است. تصادف امری غیر قابل اجتناب و غیر قابل پیش‌بینی است. بنابراین اگر شما با فرض اینکه راننده‌ای ماهر هستید و تمامی قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت می‌کنید برای دریافت بیمه بدنه خودرو اقدام نکنید، در آینده هزینه‌های زیادی را متحمل خواهید شد.

نوپانا: تعداد زیاد خودروها در خیابان، ترافیک سنگین و رانندگی ناشیانه برخی از رانندگان، عامل مهمی در افزایش ریسک حوادث رانندگی است. با توجه به اینکه شما کنترل مستقیمی روی رخ دادن یک حادثه رانندگی ندارید، بنابراین هوشمندانه‌ترین راهکار برای کاهش هزینه‌های آسیب‌های جانی و مالی، دریافت بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه خودرو خواهد بود. اما چالش اصلی اینجاست که آیا شما به عنوان یک بیمه‌گزار با تمامی پوشش‌های بیمه بدنه خودرو آشنا هستید؟ آیا می‌دانید شرکت‌های بیمه‌گر در قبال کدام‌یک از خسارات وارد به بدنه خودروی شما موظف به پرداخت غرامت هستند؟

انواع پوشش بیمه بدنه خودرو

به منظور انتخاب و دریافت مناسب‌ترین پوشش بیمه بدنه خودرو، باید ابتدا با انواع پوشش‌های این نوع بیمه آشنا شوید. پوشش‌های بیمه بدنه خودرو به دو دسته کلی، پوشش‌های اصلی بیمه بدنه خودرو و پوشش‌های اضافی یا الحاقی بیمه بدنه خودرو تقسیم می‌شوند که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

پوشش‌های اصلی بیمه بدنه خودرو

پوشش‌های اصلی بیمه بدنه خودرو ارائه شده توسط تمامی شرکت‌های بیمه‌گر کاملاً یکسان بوده و موارد مشابهی را در بر می‌گیرد. علاوه‌براین، تمامی بیمه‌گزارانی که برای دریافت پوشش بیمه بدنه خودرو اقدام می‌کنند، در وهله اول پوشش اصلی بیمه بدنه را دریافت خواهند کرد. پوشش‌های اصلی بیمه بدنه خودرو موارد زیر را شامل می‌شود:

  • جبران خسارات ناشی از سرقت کلی خودرو
  • جبران خسارات وارده به بدنه خودرو حین نجات سرنشینان پس از حادثه رانندگی یا انتقال خودرو به محلی مناسب پس از حادثه
  • جبران خسارات ناشی از آتش‌سوزی، برخورد صاعقه و انفجار خودرو یا خسارات وارده به وسایل یدکی همراه خودرو
  • جبران خسارات ناشی از رخ دادن حادثه برای خودرو
  • جبران خسارات وارده به چرخ‌ها و لاستیک خودرو

در مورد خسارات وارده به لاستیک و چرخ‌های خودروی بیمه شده لازم است بدانید که شرکت‌های بیمه‌گر متعهد به پرداخت خسارات وارده به باتری خودرو و لاستیک‌های آن تا سقف 50% از هزینه قطعات نو هستند.

  • پوشش‌های اضافی یا الحاقی بیمه بدنه خودرو

بیمه‌گزاران بنا به صلاحدید خود می‌توانند با پرداخت مبلغی اضافی از پوشش‌های الحاقی بیمه بدنه خودرو نیز بهره‌مند شوند. این پوشش‌ها که در دسته پوشش‌های اصلی بیمه بدنه خودرو قرار نمی‌گیرند شامل موارد زیر خواهند بود.

  • خسارات وارده ناشی از دزدیده شدن لوازم خودرو از قبیل رینگ، لاستیک، رادیوپخش، آینه‌ها و سایر لوازم خودرو بدون سرقت کلی آن
  • جبران خسارات وارده ناشی از شکسته شدن شیشه‌های خودرو به دلیلی غیر از خطرات ذکر شده در پوشش اصلی بیمه بدنه خودرو
  • جبران خسارات یا پرداخت غرامت برای عدم استفاده از خودرو در زمان تعمیرات پس از حادثه رانندگی
  • جبران خسارات ناشی از بروز حوادث طبیعی مانند زلزله، سیل و آتشفشان
  • جبران خسارات ناشی از پاشیده شدن مواد شیمیایی شامل رنگ و اسید به بدنه خودرو
  • پرداخت هزینه ایاب و ذهاب در زمان غیر قابل استفاده شدن خودروی آسیب دیده پس از وقوع حادثه رانندگی

تمامی مواردی که در فوق به آن‌ها اشاره شد به‌عنوان پوشش‌های اضافی بیمه بدنه خودرو در نظر گرفته می‌شوند. بنابراین هر یک از بیمه‌گزاران بنا به صلاحدید خود می‌توانند یک یا چند مورد از موارد ذکر شده را به پوشش‌های بیمه بدنه  ماشین افزوده و در هنگام ریسک‌ها  و حوادث از آن‌ها استفاده کنند. پوشش بیمه بدنه اهمیت بسیار بالایی را به خود اختصاص داده است .این پوشش‌ها موارد مختلفی را شامل می‌شوند که هر کدام از آن ها نیز به نوبه خود از اهمیت دارند. از این رو نیاز است تا به عنوان یک راننده با همه  پوشش‌های بیمه بدنه خودرو و ماشین آشنایی کامل داشته باشید.

نحوه محاسبه نرخ پوشش بیمه بدنه خودرو

اصلی‌ترین عامل در تعیین نرخ اولیه بیمه بدنه خودرو، ارزش خودروی موردنظر خواهد بود. به این مفهوم که هر چقدر ارزش ریالی خودروی مورد نظر شما بیشتر باشد، قاعدتا قیمت بیمه بدنه آن نیز بیشتر خواهد بود. اما عوامل دیگری نیز روی تعیین نرخ نهایی بیمه بدنه خودرو تاثیر می‌گذارند که در ادامه به بررسی آن‌ها می پردازیم.

  • مشخصات خودرو: مواردی چون نوع خودرو، سال ساخت، ارزش خودرو و نوع کاربری آن در تعیین نرخ بیمه بدنه خودرو موثر خواهند بود. هر چقدر ارزش خودروی مورد نظر بیشتر باشد، قاعدتاً نرخ بیمه بدنه نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

پوشش‌های اضافی یا تبعی بیمه بدنه خودرو: همان‌طور که اشاره کردیم، کلیه بیمه‌گزاران به منظور دریافت بیمه بدنه خودرو می‌توانند در ابتدای امر تنها پوشش اصلی بیمه بدنه را انتخاب کنند. اما در صورت تمایل و به منظور افزایش پوشش‌های بیمه بدنه خودرو، امکان دریافت پوشش‌های الحاقی با پرداخت هزینه بیشتر میسر خواهد بود.

تخفیفات بیمه بدنه خودرو: تخفیفات بیمه بدنه خودرو که معمولاً توسط شرکت‌های بیمه‌گر اعمال می‌شود، شامل تخفیف خودروی صفر، تخفیف میزان ارزش خودرو، تخفیف عدم خسارت و همچنین تخفیف خرید نقدی بیمه خواهد بود.

برای استعلام قیمت و خرید آنلاین بیمه بدنه ماشین به لینک زیر مراجعه نمایید:

https://bimeh.com/carbody

 

استعلام و خرید آنلاین بیمه بدنه خودرو

یکی از دغدغه‌های مالکان خودرو، نداشتن فرصت کافی برای مراجعه حضوری به شرکت‌های بیمه‌گر و در نتیجه دریافت انواع بیمه بدنه خودرو یا بیمه شخص ثالث است. این امر باعث به تعویق افتادن فرآیند دریافت‌ بیمه خواهد شد که می‌تواند عواقب جبران‌ناپذیری به همراه داشته باشد. چون هیچ‌کدام از ما کنترلی روی بروز حادثه نداریم و ممکن است در هر لحظه بنا به دلایلی، خودرو دچار حادثه شده و نیازمند تعمیراتی باشد که هزینه زیادی برای ما در پی خواهد داشت. خوشبختانه با روی کار آمدن مجموعه‌هایی چون  سامانه خرید آنلاین بیمه دات کام، فرآیند استعلام، مقایسه و خرید بیمه به روندی بسیار ساده و آسان تبدیل شده است. بنابراین کافی است وارد سایت  bimeh.com  شده و از بخش رشته بیمه‌ای ها، بیمه بدنه را انتخاب کنید.

 در ابتدای صفحه و با درج اطلاعاتی چون نوع کاربری خودرو، برند خودرو، مدل خودرو و ارزش خودرو می‌توانید به صورت آنلاین برای استعلام قیمت یا نرخ بیمه بدنه و همچنین مقایسه میان خدمات شرکت‌های معتبر بیمه‌گر اقدام کنید. در نهایت نیز شرایط برای خرید آنلاین بیمه بدنه خودرو فراهم خواهد بود. از طرفی به منظور انتخاب دقیق و مناسب می‌توانید از خدمات رایگان مشاوره تخصصی بیمه دات کام نیز استفاده کنید. جالب است بدانید که بیمه‌نامه شما به صورت کاملاً رایگان درب منزل تحویل داده خواهد شد، پس فرصت را از دست ندهید و برای استعلام و خرید آنلاین بیمه بدنه خودرو در کوتاه‌ترین زمان ممکن وارد سایت بیمه دات کام شوید.

درگاه‌های  ارتباطی با بیمه دات کام

تهران، سعادت آباد، میدان تهرانی مقدم (کاج)، خیابان سرو شرقی، جنب بیمارستان پارسیان،‌ پلاک ۱۷ طبقه ۶، واحد ۶
کد پستی ۱۹۹۸۶۵۳۷۴۰

شماره های تماس:

۰۲۱-۴۳۷۲

پست الکترونیکی:

info@bimeh.com

برچسب‌ها: اینشورتکپوشش های بیمه بدنهبیمه دات کام
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.