ارتقا و بهینه‌سازی سایت مجموعه کوئری پارک
رپورتاژ آگهی، ۸

ارتقا و بهینه‌سازی سایت مجموعه کوئری پارک

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۶:۳۴ | ۳ دقیقه

باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب‌سایت جدید مجموعه کوئری پارک از 15 اسفند ماه به‌روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد.

نوپانا: به گزارش روابط عمومی مجموعه کوئری پارک، وبسایت این شرکت فعال در حوزه مشاوره تحصیلی و انتخاب رشته آنلاین از تاریخ 15 اسفند ماه بروزرسانی شده و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس www.querypark.ir در دسترس مشتریان و علاقه مندان قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه وبسایت، بخش‌های تست شخصیت شناسی، معرفی رشته ها و انجام روانشناسی تحصیلی به فهرست وبسایت اضافه و ثبت نام فوری و مشاوره آنلاین تحصیلی و مهاجرتی برای مخاطبان میسر شده است.

محمد امین بردبیشه مدیرعامل مجموعه کوئری پارک با اعلام این خبر گفت: رفع خلاءهای موجود در ارتباط بین مجموعه و دانش آموزان و دانشجویان و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پس از این به روز رسانی مد نظر است.

وی ادامه داد: به روز رسانی وب سایت کوئری پارک با هدف نوآوری در حوزه انتخاب رشته کشور انجام شد.

او همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: پس از این به روزرسانی به دنبال آینده پژوهی تحصیلی و ارائه راه کارهای مناسب تر برای استفاده دانش آموزان از مشاوره های کاربردی و اعمال استراتژی های افزایش خدمات آنلاین در سال 1400 هستیم.

گفتنی است وب سایت این مجموعه همزمان با نزدیک شدن به سال جدید، رونمایی شد.

برچسب‌ها: کوئری پارکمحمد امین بردبیشه
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.