ترای آل، اولین سامانه پُرو آنلاین لباس رونمایی می‌شود
همزمان در ۱۲ کشور جهان؛ ۸

ترای آل، اولین سامانه پُرو آنلاین لباس رونمایی می‌شود

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۹:۳۰ | ۳ دقیقه

ترای‌آل سامانه پُرو آنلاین لباس در تاریخ ۲۱ اسفند (۴ مارچ) هم‌زمان در ۱۲ کشور از جمله ایران رونمایی خواهد شد.

نوپاناترای‌آل اولین و تنها سامانه پُرو آنلاین لباس است که از فناوری هوش مصنوعی و تلفیق آن با عکاسی رئال برای کمک به فروشندگان لباس و خریداران طراحی شده است.

دفتر مرکزی ترای‌آل واقع در استانبول امکان همکاری با اکثر برندهای بین‌المللی را برای استفاده تمام مردم دنیا فراهم کرده است.

طبق گزارش‌ها، بیشترین دلیل استفاده نکردن خریداران از فروشگاه‌های آنلاین پوشاک و مرجوعی‌های متعدد عدم وجود سرویس آنلاین پُرو هست. در شرایط کنونی نیز به دلیل وجود کرونا افت ۹۰ درصدی فروش برای فروشندگان پوشاک ایجاد شده زیرا خریداران علاقه‌ای به رفتن به اتاق پُرو و امتحان کردن لباس‌های مختلف را ندارند.

برای رفع این چالش، سامانه‌ای توسط یک تیم از جوانان ایرانی و تُرک طراحی گردیده و توسعه پیدا کرده است که ۲۱ اسفند ساعت ۱۸ تا ۲۰ رونمایی خواهد شد.

در این مراسم آنلاین که برای مخاطبان و مدعوین در ۱۲ کشور به‌صورت زنده پخش خواهد شد فاز نخست ترای‌آل با حضور سفیر سوئیس، رؤسای اتاق‌های بازرگانی ترکیه، امارات، سوئیس، فرانسه، برزیل و نایب‌رییس اتاق ایران رونمایی و دمو خواهد شد.

فعالان صنعت مد و پوشاک و علاقه‌مندان به این حوزه می‌توانند پنجشنبه ۲۱ اسفند ساعت ۱۸ مراسم رونمایی را به‌صورت زنده از بستر اینستاگرام و آپارات تماشا کنند.

برچسب‌ها: پُرو آنلاین لباسترای‌آلفروشگاه‌های آنلاین پوشاک
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.