وبینار تکالیف مالی و حسابداری شرکت‌ها
با حمایت رسانه‌ای نوپانا: ۸

وبینار تکالیف مالی و حسابداری شرکت‌ها

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۹:۰۵ | ۳ دقیقه

وبینار تکالیف مالی و حسابداری شرکت‌ها روز پنجشنبه ۲ مردادماه ساعت ۱۱ تا ۱۳ برگزار می‌شود.

نوپانابرخی از این قوانین مانند قوانین بیمه و مالیات، همواره جزو دغدغه و چالش های صاحبان کسب و کار هاست که پیش از هرگونه فعالیتی، باید نسبت به اینگونه قوانین اطلاعات کافی داشته باشند.

در وبینار آموزشی تکالیف مالی و حسابداری شرکت ها، مديران كسب و كار با مسائل و گزارش هاي مالي آشنايي پيدا كرده و با استفاده از گزارش هاي مالي و درك و فهم آنها در مديريت بهتر واحد اقتصادي موفق خواهند بود. همچنین در این وبینار، قانون مالیات های مستقیم، مالیات بر ارزش افزوده، تکالیف مالیاتی اشخاص حقوقی، معافیت های قانونی و موقعیت های اقتصادی مرتبط با قوانین مالیاتی به شرکت کنندگان آموزش داده می شود.

سرفصل‌های وبینار

گزارشات مالیاتی عملکرد

گزارشات ادواری مالیاتی

اظهارنامه مالیاتی عملکرد سالانه

گزارشات فصلی موضوع ماده ۱۶۹

اظهارنامه مالیات ارزش افزوده

فهرست حقوق (بیمه و مالیات)

مالیات اجاره

ثبت نام کد اقتصادی و ارزش افزوده

مالیات افزایش سرمایه

گزارش حقوق و دستمزد

 

ثبت نام این وبینار از طریق سایت ایوند انجام می‌پذیرد و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به این لینک اطلاعات خود را ثبت کرده و اقدامات لازم را انجام دهند. همچنین کد تخفیف ۲۰ درصدی nopana برای همراهان این پایگاه اختصاص داده شده است.

برچسب‌ها: مالیاتحسابداریگزارش مالیمالیات ارزش افزوده
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.