شرکت‌های انساندوست ایرانی کارگران بیکار شده کرونا را استخدام می‌کنند
با همراهی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی: ۸

شرکت‌های انساندوست ایرانی کارگران بیکار شده کرونا را استخدام می‌کنند

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۴:۵۷ | ۲ دقیقه

بر اثر شیوع بیماری کرونا و تعطیلی بسیاری از کارگاه ها، صدها هزار کارگر ایرانی به ناچار بیکار شدند و هم اکنون درگیر مشکلات عدیده معیشتی اند از این رو کمپین «آنها را به کار باز می گردانیم» با همکاری وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و موتور جستجوی مشاغل ایران (کارپیشه) شکل گرفته است تا زمینه اشتغال مجدد بیکار شدگان کرونا فراهم شود.

نوپانادر این کمپین شرکت ها و موسسات ایرانی با مراجعه به کار پیشه اعلام می‌کنند که چند نفر را با چه مهارت هایی در کدام نقطه از ایران استخدام می کنند.

از دیگر سو کارجویانی که بر اثر کرونا بیکار شده‌اند نیز با مراجعه به کارپیشه و ثبت مشخصات خود برای حضور مجدد در کار اعلام آمادگی می نمایند.

انتظار می‌رود مدیرانی که مجموعه‌ های آنها از نظر اقتصادی در وضعیت باثباتی هستند با شرکت در این کمپین، اقدامی انسانی در حمایت از هموطنان آسیب‌دیده شان را رقم بزنند.

رسانه‌های جمعی اسامی شرکت های انسان‌دوستی را که به این کمپین می‌پیوندند به طور مستمر اعلام خواهند کرد.

برای شرکت در کمپین "آنها را به کار بازگردانیم" وارد لینک زیر شوید:

karpishe.com/covid

برچسب‌ها: کروناکارپیشهآنها را به کار باز می گردانیم
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.