کارگاه حسابداری و مدیریت مالی در استارتاپ‌ها
آکادمی دیجی کالا برگزار می‌کند: ۸

کارگاه حسابداری و مدیریت مالی در استارتاپ‌ها

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۱۱:۰۰ | ۲ دقیقه

کارگاه حسابداری و مدیریت مالی در استارتاپ‌ها در تاریخ پنجشنبه ۱۷ بهمن ماه از ساعت ۹ الی ۱۷ در مرکز نوآوری دیجی‌کالانکست برگزار می‌شود.

نوپاناکارآفرینان و شرکت‌های بزرگ استارتاپی و حتی کسب‌و‌کارهای نوپا در طول مسیر پر پیچ و خم موفقیت، نیازمند مشارکت با سرمایه‌گذاران متعددی هستند و با اعداد و ارقام زیادی سر و کار دارند. این شرکت‌ها و افراد نیازمند دانش حسابداری هستند تا بتوانند این اعداد را مدیریت کنند.

حسابداری و مدیریت مالی استارتاپ‌ها به‌عنوان یک فرآیند پیچیده، کلیدی‌ترین موضوعی است که در خصوص مباحث مالی یک استارتاپ مطرح می‌شود. بنابراین درک درست موسسین و حتی افراد مشغول به کار در یک استارتاپ از مفهوم مدیریت مالی و روش‌های مختلف آن راه را برای افزایش موفقیت شان روشن‌تر خواهد نمود.

کارگاه حسابداری و مدیریت مالی در استارتاپ‌ها قصد دارد دانش و مهارت شما را در خصوص مفاهیم مربوط به این مباحث تقویت نماید.

این کارگاه آموزشی با ارائه وحید حیدری، مدیر مالی ارشد دیجی‌کالا در تاریخ  پنجشنبه ۱۷ بهمن ماه از ساعت ۹ الی ۱۷ در مرکز نوآوری دیجی‌کالانکست به آدرس تهران، بعد از میدان آزادی، کارخانه نوآوری آزادی، دیجی کالانکست برگزتر می‌شود.

ثبت نام این کارگاه  از طریق سایت ایوند انجام می‌پذیرد و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به این لینک اطلاعات خود را ثبت کرده و اقدامات لازم را انجام دهند.

برچسب‌ها: مدیریت مالیاستارتاپآکادمی دیجی‌کالادیجی‌کالانکستسرمایه‌گذاریکارگاه حسابداری و مدیریت مالی در استارتاپ‌ها
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.