آی تی شبکه؛ معتبرترین فروشگاه خدمات ویپ
رپرتاژ آگهی؛ ۸

آی تی شبکه؛ معتبرترین فروشگاه خدمات ویپ

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۳:۲۱ | ۹ دقیقه

آی‌تی شبکه نام شرکتی است که امروز ۱۰ سال است که در زمینه فروش تجهیزات شبکه، تجهیزات VoIP، تلفن گویا، تلفن تحت شبکه و همچنین ارائه خدمات ویپ با تکیه بر اصل احترام و اعتماد متقابل میان مشتری و ارائه دهنده مشغول به کار بوده است.

نوپاناویپ یا VoIP مخفف و ترجمه شده Voice over Internet Protocol است که به معنای «صدا روی پروتکل اینترنت» می‌باشد. این تکنولوژی که اولین قدم‌های راه‌اندازی آن در سال ۱۹۷۳ برداشته شد، با استفاده از تجهیزات VoIP، عملا به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا در صرف هزینه‌های ارتباطی خود تا حد بسیار زیادی صرفه‌جویی کنند، اما چطور این اتفاق می‌افتد؟

تیم آی تی شبکه در این مقاله قصد دارد تا درباره نحوه کار این پروتکل و مزایای استفاده از آن برای کسب‌وکار های کوچک به شما اطلاعات جامعی را ارائه کند. اول از همه می‌پردازیم به اینکه خدمات ویپ چطور کار می‌کنند.

نحوه کار خدمات و تجهیزات VoIP چگونه است؟

همان‌طور که گفته شد، ویپ نام سرویسی است که به شما اجازه می‌دهد تا تماس‌های خود را با هزینه کمتری برقرار کنید. این امر توسط اینترنت و تجهیزات VoIP صورت می‌گیرد. نکته‌ای که وجود دارد این است که این ارتباط اگر چه توسط اینترنت برقرار می‌شود، اما کاملا ایمن و رمزنگاری شده می‌باشد. به‌طور کلی مکالمات اینترنتی شما در 5 مرحله انجام می‌شود:

۱- سیگنال صدای فرد توسط تلفن تحت شبکه وارد سیستم اینترنتی خواهد شد.

۲- این سیگنال توسط ابزاری به نام گیتوی ویپ به سیگنال صوتی آنالوگ( برای تلفن‌های معمولی) یا سیگنال دیجیتال (برای تلفن‌های ویپ) تبدیل می‌شود.

۳- سیگنال صدا رمزگذاری می‌شود.

۴- اینترنت و تجهیزات VoIP صدا را منتقل می‌کنند.

۵- سیگنال صدا در سوی دیگر رمزگشایی می‌شوند و شخص صدا را می‌شنود.

بسیاری از افراد می‌پرسند اصلا این همه کار برای چیست؟ آیا صرفا صرفه جویی در هزینه‌ها ارزش اینکه وقت خود را برای راه‌اندازی این سیستم صرف کنیم دارد؟ پاسخ آی تی شبکه: صد درصد! چرا که این همه ماجرا نیست.

مزایای استفاده از خدمات ویپ چیست؟

تا اینجا درباره اینکه چطور استفاده از تجهیزات VoIP می‌تواند در کاهش هزینه‌ها و برقراری تماس‌های رایگان نقش داشته باشد صحبت شد اما این تنها مزیتی نیست که کسب‌وکار شما می‌تواند با خدمات ویپ به آنها دست پیدا کند.

تیم آی تی شبکه با تحقیقات گسترده‌ای که درباره به روز ترین ارائه کنندگان خدمات ویپ داشته است، لیستی از برخی امکانات این تکنولوژی را در اختیار شما قرار داده است. این امکانات شامل موارد زیر می باشند:

استفاده از تلفن گویا

تلفن گویا یکی از پرکاربرد ترین تکنولوژی‌هایی است که توسط کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرد. نحوه کار تلفن گویا بدین صورت است که هنگامی که یک مشتری با شما تماس برقرار می‌کند، یک صدای ضبط شده به مشتری شما این امکان را می‌دهد تا با استفاده از کلیدهای روی تلفن با بخش مورد نظر خود تماس برقرار کنند.

حال شما می‌توانید این تکنولوژی را بر روی سیستم ویپ خود نیز راه‌اندازی کرده و از آن در کنار صدها مزایای دیگر استفاده نمایید.

برقراری تماس تصویری

امروزه دیگر برای برقراری تماس تصویری نیازی به نرم افزارهایی نظیر yahoo messenger و یک دوربین مخصوص وب کم نداریم. بعد از گذشت چندین سال، پس از اینکه توانستیم تماس‌های تصویری خود را با کمک نرم افزارهایی نظیر واتس‌آپ و اسکایپ برقرار کنیم، اکنون با استفاده از تجهیزات VoIP می توانیم تصویر شخص مورد نظر را به همراه صدای با کیفیت و HD او بر روی تلفن کاری و رومیزی خود داشته باشیم.

برقراری تماس‌های گروهی و کنفرانسی

تلفن‌های تحت شبکه که یکی از اجزای تجهیزات VoIP هستند، قابلیت‌های ویژه‌ای دارند که یکی از آن‌ها تماس تصویری است که به آن اشاره شد. دیگر مزیتی که باعث شده تا تکنولوژی ویپ در کشورهای پیشرفته مورد استقبال قرار بگیرد، امکان برقراری کنفرانس تلفنی می‌باشد.

با استفاده از این قابلیت تلفن تحت شبکه، شما می‌توانید با دو نفر یا بیشتر به صورت همزمان تماس تلفنی صوتی و تصویری داشته باشید. این قابلیت برای مدیران پر مشغله‌ای که مجبور هستند تا جلسات خود را در کوتاه ترین مدت و بیشترین بازدید برگذار کنند بسیار مناسب و کاربردی می‌باشد.

حمل پذیری خدمات ویپ

یکی از بزرگترین ضعف‌های تلفن معمولی این است که استفاده از آن‌ها به یک مکان خاص، که در آن یک خط تلفن خاص در اختیار شما قرار می‌گیرد محدود می‌شود اما از آن‌جایی که خدمات ویپ از اینترنت برای برقراری ارتباط استفاده می‌کنند، شما می‌توانید در هر جایی که به اینترنت دسترسی دارید، از خدمات ویپ خود استفاده کرده و با همان شماره تماس به افراد مورد نظر خود تماس بگیرید.

بهترین خدمات و تجهیزات VoIP را از آی تی شبکه بخواهید

آنچه گفته شد تنها بخشی کوچکی از خدمات و مزایای استفاده از این تکنولوژی است. با این حال، استفاده از همین خدمات اندک بر روی تلفن‌های معمولی یا غیر ممکن است یا می‌تواند هزینه بسیار زیادی را برای شما به همراه داشته باشد. این در حالی است که شما با خرید و استفاده از خدمات ویپ، می‌توانید این امکانات، و ویژگی‌های بسیار زیاد دیگری را با قیمت کمتر صاحب شوید.

شرکت آی تی شبکه یکی از معتبرترین ارائه کنندگان تلفن‌های گویا و ابزارهای مورد نیاز برای راه‌اندازی سرویس ویپ در کشور می‌باشد که از ابتدا کار خود را با هدف بروز رسانی و بهبود ارتباطات کشور شروع کرده است و تا به حال موفق عمل کرده است. شما عزیزان نیز می‌توانید با استفاده از یکی از روش‌های زیر با متخصصان ما تماس حاصل کرده و به آی تی شبکه بپیوندید.

تلفن تماس: 02166938112  و 02166578977

وبسایت ما: www.itshabake.com

برچسب‌ها: voipآی تی شبکهتلفن وویپ
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.