چرا حتما باید انیمیشن جذاب «چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم: دنیای پنهان» را تماشا کنید
رپرتاژ آگهی؛ ۸

چرا حتما باید انیمیشن جذاب «چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم: دنیای پنهان» را تماشا کنید

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۸:۰۰ | ۶ دقیقه

فیلم سینمایی چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم: دنیای پنهان سومین قسمت از انیمیشنی با همین نام، یعنی «چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم»، است که در هفته اول اکران خود در جهان توانست بهترین اکران و بهترین شروع را به خود اختصاص دهد. این فیلم که توانست فقط در یک هفته ۵۵.۵ میلیون دلار بفروشد، به یکی از محبوب‌ترین انیمیشن‌های سال تبدیل شد.

نوپانااین انیمیشن فانتزی که در ۱ مارس سال ۲۰۱۹ به کارگردانی دین دبلوا بعد از این همه شور و هیچانی که در جهان ایجاد کرده، به سرعت در اختیار ایرانی‌ها نیز قرار گرفته تا ما نیز بتوانیم هم‌زمان با جهانیان به تماشای این انیمیشن پر سر و صدای این روزهای سینمای جهان بنشینیم. تماشای انیمیشن چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم امروز از طریق لنز در اختیار شماست و شما می‌توانید به راحتی از طریق این سامانه آن را تماشا کنید.

داستان چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم از آن‌جا آغاز شد که «هیکاپ» که جوانی وایکینگ است، دائم با اژدهایان درگیر است و مورد حمله آن‌ها در سرزمین خود قرار دارد. تمام مردم سرزمین وایکینگ‌ها با این اژدهایان در حال جنگ هستند، اما هیکاپ به خاطر هیکل کوچکش نه توانایی جنگیدن دارد و نه اجازه جنگ. یکی از این اژدهاها که خشم شب نام دارد، از همه بزرگ‌تر و وحشناک‌تر است. پدر هیکاپ که رئیس وایکینگ‌هاست، یک شب مخفیانه کمین می‌کند و این اژدها را به دام می‎‌اندازد.

هیکاپ نیز بعد از این از فرصت استفاده می‌کند و با خشم شب دوست می‌شود. خشم شب که حالا بی‌دندان نام دارد، نقطه ضعف‌های اژدهایان را یکی یکی به هیکاپ می‌گوید و او به تدریج توانایی مبارزه با آن‌ها را از طریق همین نقاط ضعف به دست می‌آورد. هیکاپ در ادامه با کمک خود بی‌دندان به جنگ اژدهای بزرگ می‌رود و او را شکست می‌دهند. در این حمله بی‌دندان نیز یکی از پاهای خود را از دست می‌دهد.

حالا در قسمت سوم این انیمیشن که در لنز با دوبله فارسی در اختیار شما قرار گرفته است، شما شاهد یک ماجراجویی جدید از طرف هیکاپ خواهید بود. او که اکنون به رویای خود برای ساخت یک شهری آرمانی برای بی‌دندان و دیگر اژدهاها دست یافته باز مورد آزمایش قرار می‌گیرد. این بار باز خطری دیگر در انتظار هیکاپ و خانه و روستای اوست و او این بار باید به عنوان رئیس این روستا خطرات را دور کند و با آن‌ها به مبارزه بپردازد.

 

در سومین قسمت از این انیمیشن حالا باید منتظر اتفاقات هیجان انگیزی باشید تا هیکاپ این خطرات را از خود و روستا و ریاست خود دور کند. البته که بی‌دندان و دیگر اژدهاهای دوست هیکاپ هم در این راه همراه او هستند و قرار نیست او را تنها بگذارند. اگر اهل فیلم و سریال باشید و قسمت‌های اول و دوم این انیمیشن را دیده باشید، قطعا با نوع هیجان این فیلم آشنایید، اما در قسمت سوم منتظر اتفاقات شگفت‌انگیزتری باشید، چرا که این قسمت بسیار مهیج‌تر از دو قسمت قبل است.

این روزها تماشای این انیمیشن در تمام جهان یکی از اولین انتخاب‌های افرادیست که علاقه‌مند به تماشای فیلم و سریال هستند، خصوصا از نوع فانتزی. شما هم اگر قصد دیدن این انیمیشن اکشن و فانتزی را دارید، کافیست به سایت تلویزیون اینترنتی لنز سری بزنید و در آن ثبت‌نام کنید. اگر ایرانسلی هستید که خیال‌تان از اینترنت هم راحت باشد، چرا که اگر یک بسته اینترنتی ایرانسل هم داشته باشید، حجم اینترنت مصرفی شما رایگان است و هیچ دغدغه‌ای برای شما به دنبال نخواهد داشت. فقط پای تلویزیون و لپ‌تاپ خود بنشینید و این فیلم جدید ۲۰۱۹ را تماشا کنید.

دیگر دلیل برای تعلل و ندیدن این فیلم ماجرایی نیست، همین حالا با جست‌وجوی لنز در اینترنت، به این سایت رفته و مراحل ساده ثبت‌نام را پشت سر بگذارید و خودتان را به بیش از یک ساعت و نیم پر از هیجان و ماجراجویانه دعوت کنید.

برچسب‌ها: لنزتلویزیون اینترنتیتماشای فیلم و سریال آنلاینانیمیشن جذاب
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.