استیکرها بالاخره به طور رسمی به واتس اپ آمدند
ورژن جدید: ۸

استیکرها بالاخره به طور رسمی به واتس اپ آمدند

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۵:۰۰ | ۳ دقیقه

طی سال‌های اخیر، مجموعه‌ قابلیت‌های پیام‌رسان واتس اپ به طور محسوسی گسترش پیدا کرده به طوری که حالا امکاناتی مثل تماس ویدیویی، گذاشتن استوری و تبادل فایل‌های گیف را هم انجام می‌دهد.

نوپانا به نقل از دیجیاتو، حالا و پس از ماه‌ها تست، نوبت آن رسیده که ویژگی استیکر هم به طور رسمی به قابلیت‌های این اپلیکیشن اضافه شد.

استیکر واتس اپ
 

درست مثل تصاویر گیف، کاربران iOS می‌توانند به پکیج استیکرهای واتس اپ در منوی فرعی ارسال تصاویر و ویدیوها دسترسی داشته باشند. از سوی دیگر کاربران اندروید برای فرستادن استیکر باید به منوی فرعی جدیدی که به پنجره ایموجی‌ها اضافه شده مراجعه کنند.

واتس اپ به طور پیش‌فرض فقط یک پکیج استیکر در اختیارتان قرار می‌دهد و بقیه را باید به دلخواه خود و به طور دستی دانلود کنید. نکته خوب اینکه امکان اضافه کردن استیکرهای شخص ثالث از سایر منابع را نیز خواهید داشت.

وقتی کسی برایتان استیکر می‌فرستد، می‌توانید با اشاره روی آن به اطلاعات بیشتری در مورد پکیج استیکر و محل دانلود آن برسید. اگر آن را دوست داشتید، مثل تلگرام قادر هستید که آن را به فهرست استیکرهای محبوب‌تان بیفزایید.

برای استفاده از استیکرهای واتس اپ لازم است که در اندروید اپلیکیشن را به نسخه 2.18.329 ارتقاء بدهید. همچنین کاربران iOS برای همین کار باید نسخه 2.18.100 را دانلود کنند.

برای دانلود جدیدترین نسخه واتس اپ می‌توانید همین حالا به اپ‌استور یا گوگل‌پلی مراجعه نمایید.

برچسب‌ها: واتس‌آپاستیکرگیف
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.