فین‌تک از دریچه نگاه بانوان
با حمایت رسانه‌ای نوپانا: ۸

فین‌تک از دریچه نگاه بانوان

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۰:۴۱ | ۳ دقیقه

پنجمین رویداد از سلسله رویدادهای فیناپ با عنوان فیناپ بانوان (Finup Women) چهارشنبه ۶ تیرماه ۱۳۹۷ ساعت ۱۶ الی ۱۹ در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد شد.

نوپاناحضور فعال بانوان در حوزه کارآفرینی و صنعت فین‌تک ایران و نقش پررنگ آنها در رشد صنایع مالی و پیشرفت فناوری اطلاعات بر فعالان این حوزه پوشیده نیست. از سویی بازخورد تیم فیناپ از برگزاری چند رویداد و حضور همیشگی بانوان فعال و علاقه‌مند به حوزه فین‌تک در این برنامه‌ها، منجر به ایده برگزاری فیناپ بانوان (Finup Women) با رویکرد و نگاه ویژه‌تر به حضور بانوان در فین‌تک شد.

در بخش آموزشی رویداد یک مشاور حقوقی در امور بانکی موضوع رگ‌تک که یکی از زیرمجموعه‌های فین‌تک است را معرفی خواهد کرد و پنل گفتگو نیز با حضور ۴ خانم از استارت‌آپ‌های مانیار، سهام‌یاب، رانگو و ماهنامه عصر تراکنش برگزار خواهد شد. ضمن اینکه در فیناپ پنجم پلتفرم سکو به صاحبان ایده و استارت‌آپ‌ها معرفی خواهد شد.

قرار است در این رویداد حضور بانوان صنعت فین‌تک ایران پررنگ‌تر باشد و دغدغه‌ها و چالش‌های فعالیت استارت‌آپی به‌خصوص در حوزه فین‌تک از دریچه نگاه آنها بیان و بررسی شود.

فیناپ؛ نخستین رویداد آموزشی-تعاملی در حوزه فناوری‌های مالی (فین‌تک) با هدف آموزش و توسعه فین‌تک در سراسر کشور است.

از شهریورماه ۱۳۹۶ تا کنون، چهار رویداد فیناپ با حمایت و همکاری شرکت‌ها، فعالان و رسانه‌های صنعت فین‌تک برگزار شده که با استقبال همراه بوده است.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در پنجمین رویداد فیناپ می‌توانند به وب‌سایت ایوند مراجعه کنند.

برچسب‌ها: مشاور حقوقیفین‌تک بانوانبانوان کارآفرینرشد صنایع مالی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.