از مزرعه دیواری تا سفارش آنلاین ماهی
۵+۱ استارت‌آپی؛ قسمت ۹ ۸

از مزرعه دیواری تا سفارش آنلاین ماهی

توسط نیما ذبیح‌اله‌زاده | ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۶:۰۰ | ۶ دقیقه

پنج به اضافه يك، گزارشي است كه در آن به معرفي و تحلیل ٥ استارت‌آپ برتر خارجی و یک استارت‌آپ برجسته ایرانی پرداخته می‌شود.

نوپانا: در گزارش پنج به اضافه یک این هفته، به سراغ استارت‌آپ جین (Jane) که یک نقشه شخصی مطمئن برای افراد مختلف طراحی کرده است می‌رویم. همین‌طور به بررسی استارت‌آپ هربرت (herbert)  که یک مزرعه خانگی دیواری برای کشت انواع گیاهان تدارک دیده است می‌پردازیم. در ادامه، با استارت‌آپ کارد اسنک (CardSnack)، گریزی به استارت‌آپهایی که دوستانتان را غافلگیر می‌کنند می‌زنیم. همچنین قصد داریم شما را با استارت‌آپ ماستش (Mustache)  که یک وب‌سایت بازاریابی ایمیل برای کسب‌وکارهای کوچک است، بیشتر آشنا کنیم.

در پایان به بررسی استارت‌آپ ایرانی ماهی دریا و کسب‌وکار مشابه ‌آن به نام فلوتون که در زمینه فروش آنلاین ماهی تازه فعال هستند، می‌پردازیم. با پنج به اضافه یک این هفته، همراه باشید:

۱. هربرت (herbert)

در مزرعه خانگی هربرت با سیستم هیدروپونیک، می‌توانید گیاهان مختلف را با یک روش ساده و تمیز پرورش دهید. روش کاشت در این مزرعه نسبت به روش سنتی کاشت بهتر است و کارایی بیشتری دارد. در واقع با این روش ۴۰ درصد بیشتر محصول برداشت می‌کنید. این مزرعه را می‌توانید بر روی هر دیوار بزرگ یا کوچکی نصب کنید. هربرت برای دریافت نو نیازی ندارد که حتما کنار پنجره قرار گیرد. این مزرعه خانگی یک مجموعه ال‌ای‌دی دارد که نور مورد نیاز گیاه را تامین می‌کند. جالب است که این مزرعه خاک هم ندارد! 

به کمک هربرت  می‌توانبد هر گیاهی را در خانه و یا محل کار کشت کنید و از محصولات خود لذت ببرید.

۲. کارد اسنک (CardSnack)

کارد اسنک اپلیکیشنی است برای طراحی انواع کارت پستال‌ها و کارت‌های تبریک الکتورنیکی. شما به کمک این اپلیکیشن می‌توانید انواع کارت‌های تبریک برای مناسبت‌های گوناگون را طراحی کنید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید. کارد اسنک هم‌اکنون دارا کتابخانه‌ای ۱۰۰ موردی از انیمیشن‌های خاص و جذاب است. اگر می‌خواهید دوستان خود را غافلگیر کنید همین حالا به صورت رایگان از کارد اسنک استفاده کنید.

۳. جین (Jane)

 

جین دست به طراحی اپلیکشن کاربردی زده که ممکن است هر انسانی به آن نیاز داشته باشد. جین نقشه خاصی است برای افرادی که نیاز به ایمنی بیشتر در طول مسیر خود دارند. با استفاده از جین  می‌توانید امنیت منطقه‌ای که می‌خواهید به آن بروید را بررسی کنید. داده‌های این اپلیکیشن بر اساس نظر افرادی که قبل از شما به آن مکان رفته اند جمع آوری می‌شود. اگر خطری در منطقه‌ای وجود داشته باشد جین  به سرعت آنرا به شما گزارش می‌دهد تا از منطقه خارج شوید.

۴. ماستش (Mustache)

ماستش پلتفرمی است برای مدیریت ایمیل‌ها و مشتریان. به کمک این پلتفرم می‌توانید تمامی ایمیل‌های خود را با دسته بندی‌های مختلف برای مشتریان خود ارسال کنید و هم زمان ایمیل‌ها را رهگیری کنید.

این پلتفرم هم اکنون به‌صورت رایگان درحال فعالیت است. پیشنهاد می‌کنیم کسب‌وکار‌های کوچک که نیاز به مدیریت مشتریان خود دارند و فکر راه اندازی کمپین ایمیلی را در سر می‌پرورانند از این پلتفرم استفاده کنند. 

۵. فلوتون (Fluton)

 

با بازار آنلاین ماهی فلوتون می‌توانید با یک کلیک، ماهی تازه سفارش دهید و در کمتر از ۲۴ ساعت درب منزل تحویل بگیرید. تمام ماهی‌های موجود در این بازار آنلاین تازه هستند و به همین دلیل سفارشات فقط به صورت روزانه پذیرفته می‌شود. فلوتون  را آمازون دریا‌ها می‌نامد. فرقی نمی‌کند که چه ماهی مد نظر شماست؛ آنها به دریا می‌روند و ماهی مورد نظر شما را به راحتی صید می‌کنند.

جالب است بدانید این استارت‌آپ به صورت خانوادگی اداره می‌شود و تک تک اعضای خانواده در اداره آن نقش دارند.

۵+۱. ماهی دریا

ماهی دریا بهترین فروشگاه اینترنتی برای خرید ماهی و میگو تازه جنوب در ایران است . تمام مردم ایران می توانند ماهی‌های تازه‌ای را از ماهی دریا خریداری کنند و به آسانی درب منزل دریافت نمایند. فروشگاه ماهی دریا کیفیت و تازه بودن ماهی و میگو خود را تضمین می‌کند زیرا تمامی محصولات از صید روز دریای خلیج فارس تهیه و برای شما ارسال می شود. همچنین فروشگاه اینترنتی ماهی دریا در طرز پخت ماهی و میگو اطلاعات مفیدی از جمله طرز تهیه قلیه ماهی ، ماهی شکم پر ، میگو سوخاری و دیگر آموزش‌های پخت غذاهای دریایی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید با ماهی و میگوهای خریداری شده بهترین و خوشمزه ترین غذاها را بپزید.

قسمت پیشین:

 از مسافرت کم هزینه تا خرید اینترنتی سوغاتی

برچسب‌ها: JaneherbertCardSnackMustacheماهی دریافلوتون
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده، دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به عنوان دبیر باشگاه‌های مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد انتخاب شده و تاکنون نشریات وگروه‌های دانشجویی زیادی را در این رشته سامان بخشیده است. او هم‌اکنون رهبری استارت‌آپ MacZooo mirror را به‌ عهده دارد.