فیلتر شدن تلگرام چه تاثیری بر آژانس‌های هواپیمایی گذاشت؟
اینفوگرافیک ۸

فیلتر شدن تلگرام چه تاثیری بر آژانس‌های هواپیمایی گذاشت؟

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۴:۰۰ | ۲ دقیقه

گزارش استارت‌آپ راوی، تحلیلگر شبکه‌های اجتماعی، نشان می‌‌دهد که آژانس‌های هواپیمایی بعد از فیلتر شدن تلگرام با کاهش ۶۴ درصدی بازدید مخاطبان مواجه شده‌اند.

نوپانا: تلگرام در کمتر از سه سال تبدیل به یکی از مهم‌ترین رسانه‌های اجتماعی در ایران شد؛ به طوری که بسیاری از کسب‌وکار‌ها هزینه‌های هنگفتی را برای برندینگ، تبلیغات و جذب مخاطب در این رسانه درنظر گرفته‌اند.

در این اینفوگرافیک که بر اساس داده‌های استارت‌آپ راوی، تحلیلگر شبکه‌های اجتماعی، تهیه شده است؛ تاثیر فیلترینگ تلگرام را بر بازار بزرگ و رقابتی آژانس‌های‌ هواپیمایی بررسی می‌کنیم.

گزارش‌ راوی از ۳۰۰ کانال تلگرامی مربوط به آژانس‌های هواپیمایی نشان می‌دهد که در مدت فیلتر شدن تلگرام، این کانال‌ها با کاهش ۶.۵ میلیونی بازدید کاربران خود مواجه شده‌اند.

آمار و گزارش‌ بازارهای متفاوت در شبکه‌های اجتماعی را می‌توانید در وب‌سایت راوی دنبال کنید.

 

(همچنین بخوانید: گزارش میزان تحقق شرط‌ها جهت رفع فیلتر تلگرام به‌زودی ارائه می‌شود)

برچسب‌ها: تلگرامفیلترینگراویخدمات آنلایناینفوگرافیکآژانس‌های هواپیمایی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.