نوشته های مرتبط: نقش حیاتی مدیران در ایجاد خلاقیت
چگونه به یک راهبر کسبوکار حرفهای تبدیل شویم؟
طی دهه گذشته، سرعت تغییر و رشد پیچیدگیِ محیط کسبوکار بهطور چشمگیری افزایش پیدا کرده است. راهبران اغلب خودشان را در واکنش به این چالشها، خسته و درهمشکسته مییابد؛ پس افزایش انعطافپذیری برای آنها مهارتی ضروری محسوب میشود.
مشتری راضی، اصلیترین منبع درآمد شماست
برای موفقیت و کسب درآمد بیشتر، باید جلب رضایت مشتری را در صدر اهداف خود قرار دهید. داشتن مشتریان راضی به توسعه و موفقیت کسبوکار شما کمک میکند.
پنج راهکار کلیدی که فروش شما را افزایش میدهند
اگر میخواهید فروش کسبوکارتان را افزایش دهید، باید درخواست و نیازی که مشتری از شما دارد را برآورده کنید. برای دستیابی به این هدف، از پنج راهکاری که در این مطلب معرفی کردهایم کمک بگیرید.
آسیبشناسی صحیح، کلید طلایی توسعه کسبوکار
آسیب شناسی سازمان کمک میکند تا شرایط فعلی سازمانها با معیارهای ایدهآل، مقایسه شود و با شناخت درست از موقعیت فعلی، به سمت رسیدن به اهداف سازمان گام برداشته شود.
یلدا؛ فرصتی برای آغاز رویای استارتآپی شما
بسیاری از ایدههای استارتآپی از دورهمیها و میهمانیهای دوستانه شکل گرفته؛ شب یلدا نیز فرصت مناسبی برای فکر کردن به ایدههای استارتآپی و آغاز مسیر آنهاست.
استارتآپ چیست؟
سرویسهای بسیاری در سراسر جهان با ایدههایی ناب به وجود میآیند و در مدتی کوتاه موفق میشوند مسیری صد ساله را در یک شب طی نمایند. موفقیت این شرکتهای نوپا و کسبوکارهای نوین توجه دیگر افراد را نیز به مفهوم «استارتآپ» جلب کرده است.
بررسی اهمیت دریافت بازخورد از مشتریان
دریافت بازخورد از مشتریان فرآیند پیچیدهای است که بیتوجهی در آن میتواند عواقب بدی را برای سازمان بههمراه بیاورد.