نوشته های مرتبط: ۳۰ روش برای مشتری‌مداری

از برنامه‌ریزی درسی تا مدیریت آنلاین تیم

۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۶:۰۰/ ۷ دقیقه

پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارت‌آپ برتر خارجی و یک استارت‌آپ برجسته ایرانی پرداخته می‌شود.

سنگ بنای کسب‌وکار خود را مستحکم کنید

۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۵:۰۰/ ۱۳ دقیقه

یک کسب‌وکار روبه‌رشد نیازمند پایه و اساس محکم است؛ لذا اصولی وجود دارند که باید آن‌ها را فرا گرفت و از آن‌ها در مسیر پیشرفت پیروی کرد.

لازم است از حقوق مادی و معنوی کارآفرینان با جدیت دفاع شود

۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۱:۰۰/ ۵ دقیقه

محمدقلی یوسفی: «نهادهای قضایی و حقوقی، از حقوق کارآفرینان صیانت کنند تا انگیزه شرکت‌های دانش‌بنیان برای طرح ایده‌های جدید افزون شود.»

فرهنگ مسئولیت‌پذیری، سازمان شما را یکه‌تاز میدان می‌کند

۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۰:۰۰/ ۱۲ دقیقه

مسئولیت‌پذیری نقش بسزایی در پیشرفت و موفقیت افراد ایفا می‌کند. مسئولیت‌پذیری باعث ایجاد تعهد می‌شود و تعهد، موفقیت ایجاد می‌کند.

اهمیت نرم افزار استاندارد مدیریت ارتباط با مشتری

۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

در استارت‌آپ صفر کیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

حامیان زیست‌بوم استارت‌آپی سئول

۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۱:۰۰/ ۱۳ دقیقه

در سال ۲۰۱۲ دولت «پارک گون‌هی» تعهد داد کره جنوبی را یکی از هفت کشور برتر در زمینه شتاب‌دهی استارت‌آپ‌ها کند. اکنون نتایج این تعهد، کم‌کم در حال ظهور هستند.

همه‌چیز درباره مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۵:۰۰/ ۱۷ دقیقه

مشتری پایه و اساس هر کسب‌وکاری است؛ بنابراین شناخت انواع مشتری و ایجاد فرهنگ مشتری‌مداری در سازمان، از عوامل تاثیرگذار در موفقیت کسب‌وکارها هستند.