نوشته های مرتبط: تاثیر شخصیت کارآفرین در حل مشکلات
پکیج اصول حرفهای بازاریابی کسبوکار (بخش دوم)
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه شده است، به ابزارها و راهکارهای سودمندی میپردازیم که شما را در بازاریابی حرفهای کسبوکارتان بیش از پیش موفق میسازند.
مهم ترین دلایل شکست استارتآپها از نگاه ۱۴ شتاب دهنده بینالمللی
کارشناسان برترین مراکز شتاب دهنده کسبوکار در نقاط مختلف جهان، مهم ترین و شایع ترین علل شکست استارتآپها را شرح میدهند.
مهارت راهبری کسبوکار را در زندگی روزمره خود تمرین کنید
اگر در طول زندگی خود با تمرینهای روزمره برای راهبری کسبوکار تمرین کنید، قطعا در زمان پیشنهاد مسئولیت، آن را با آغوش باز خواهید پذیرفت.
حمایت از صنایع کوچک در سال حمایت از کالای ایرانی
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه حدود ۸۰ هزار واحد صنعتی در کشور داریم، گفت: ۹۰ درصد این واحدها را صنایع کوچک تشکیل میدهند و از این میزان فقط حدود ۶۵ درصد فعال هستند.
باورهای محدودکنندهای که باعث شکست کسبوکار میشوند
حتی اگر علت سقوط یک کسبوکار به مشکلات خارج از شرکت برگردد، باز هم نمیتوان نقش تفکر مدیریت را در عدم ساماندهی مشکلات نادیده گرفت.
ترس از شکست را به موفقیتی قابل توجه تبدیل کنید
اگر در مسیر اهداف خود، ترسیدهاید و به تسلیم شدن فکر میکنید؛ بهتر است یاد بگیرید که چگونه ذهن خود را تنظیم و با این احساس قوی مقابله کنید.
موفقیت در کارآفرینی، هرگز تضمینشده نیست!
واژهی «کارآفرین» برای بسیاری از مردم واژهی بسیار جذابی است و به مفاهیم مختلفی دلالت میکند. اما صاحبان کسبوکار پیش از اینکه تصمیم بگیرند قدم در راه کارآفرینی بگذارند، باید از برخی واقعیات آگاه شوند.