نوشته های مرتبط: ۳۰ روش برای مشتریمداری
از برنامهریزی درسی تا مدیریت آنلاین تیم
پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارتآپ برتر خارجی و یک استارتآپ برجسته ایرانی پرداخته میشود.
سنگ بنای کسبوکار خود را مستحکم کنید
یک کسبوکار روبهرشد نیازمند پایه و اساس محکم است؛ لذا اصولی وجود دارند که باید آنها را فرا گرفت و از آنها در مسیر پیشرفت پیروی کرد.
لازم است از حقوق مادی و معنوی کارآفرینان با جدیت دفاع شود
محمدقلی یوسفی: «نهادهای قضایی و حقوقی، از حقوق کارآفرینان صیانت کنند تا انگیزه شرکتهای دانشبنیان برای طرح ایدههای جدید افزون شود.»
حامیان زیستبوم استارتآپی سئول
در سال ۲۰۱۲ دولت «پارک گونهی» تعهد داد کره جنوبی را یکی از هفت کشور برتر در زمینه شتابدهی استارتآپها کند. اکنون نتایج این تعهد، کمکم در حال ظهور هستند.
همهچیز درباره مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
مشتری پایه و اساس هر کسبوکاری است؛ بنابراین شناخت انواع مشتری و ایجاد فرهنگ مشتریمداری در سازمان، از عوامل تاثیرگذار در موفقیت کسبوکارها هستند.
نحوه مدیریت ارتباط با مشتری
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
هر آنچه که میخواهید را بهسادگی بفروشید!
افزایش فروش از جمله مهمترین اهداف کسبوکارهای درحال رشد است؛ برای دستیابی به این هدف باید از تکنیکهای مدرن فروش کمک بگیریم.