نوشته های مرتبط: در مقابل بازخورد مشتریان چه باید کرد؟

چگونه بهترین بازخورد از مشتریان را دریافت کنیم؟

۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

هر سازمانی برای دریافت بازخورد از مشتریانش نیاز به صرف هزینه و وقت دارد و مهم‌تر از آن‌، استراتژی خاصی را باید به کار گیرد.

داستان پنج کارآفرین بزرگ که بدون سرمایه به موفقیت رسیدند

۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۰:۰۰/ ۹ دقیقه

شنیدن داستان موفقیت افرادی که هیچ سرمایه‌ای برای شروع کسب‌و‌کارشان نداشتند، به ما امید می‌دهد که بر مشکلات کسب‌و‌کار خود غلبه کنیم.

پکیج استارت آپ؛ صفرکیلومتر

۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۴:۰۰/ ۱۶ دقیقه

در این پکیج که در وب‌سایت نوپانا تولید و گردآوری شده است، یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

یلدا؛ فرصتی برای آغاز رویای استارت‌آپی شما

۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۳:۰۰/ ۲ دقیقه

بسیاری از ایده‌های استارت‌آپی از دورهمی‌ها و میهمانی‌های دوستانه شکل گرفته؛ شب یلدا نیز فرصت مناسبی برای فکر کردن به ایده‌های استارت‌آپی و آغاز مسیر آن‌هاست.

تماس‌های رضایت‌سنجی، مسئولیت‌پذیری کسب‌وکار شما را نشان می‌دهند

۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۱:۰۰/ ۳ دقیقه

هر سازمانی برای دریافت بازخورد از مشتریانش نیاز به صرف هزینه و وقت دارد و مهم‌تر از آن‌، استراتژی خاصی را باید به کار گیرد.

اختصاص بودجه ۴۰۰ میلیون‌دلاری دولت کانادا به سرمایه‌گذاری خطرپذیر

۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۷:۰۰/ ۳ دقیقه

دولت کانادا طرح ۴۰۰ میلیون دلاری «کاتالیزور سرمایه‌‌گذاری خطرپذیر» را به‌تازگی آغاز کرد. این طرح با هدف پشتیبانی از سرمایه‌گذاران خطرپذیر حوزه استارت‌آپ‌ها، اجرایی شده است.