نوشته های مرتبط: در مقابل بازخورد مشتریان چه باید کرد؟
چگونه بهترین بازخورد از مشتریان را دریافت کنیم؟
هر سازمانی برای دریافت بازخورد از مشتریانش نیاز به صرف هزینه و وقت دارد و مهمتر از آن، استراتژی خاصی را باید به کار گیرد.
داستان پنج کارآفرین بزرگ که بدون سرمایه به موفقیت رسیدند
شنیدن داستان موفقیت افرادی که هیچ سرمایهای برای شروع کسبوکارشان نداشتند، به ما امید میدهد که بر مشکلات کسبوکار خود غلبه کنیم.
پکیج استارت آپ؛ صفرکیلومتر
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تولید و گردآوری شده است، یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
یلدا؛ فرصتی برای آغاز رویای استارتآپی شما
بسیاری از ایدههای استارتآپی از دورهمیها و میهمانیهای دوستانه شکل گرفته؛ شب یلدا نیز فرصت مناسبی برای فکر کردن به ایدههای استارتآپی و آغاز مسیر آنهاست.
تماسهای رضایتسنجی، مسئولیتپذیری کسبوکار شما را نشان میدهند
هر سازمانی برای دریافت بازخورد از مشتریانش نیاز به صرف هزینه و وقت دارد و مهمتر از آن، استراتژی خاصی را باید به کار گیرد.
اختصاص بودجه ۴۰۰ میلیوندلاری دولت کانادا به سرمایهگذاری خطرپذیر
دولت کانادا طرح ۴۰۰ میلیون دلاری «کاتالیزور سرمایهگذاری خطرپذیر» را بهتازگی آغاز کرد. این طرح با هدف پشتیبانی از سرمایهگذاران خطرپذیر حوزه استارتآپها، اجرایی شده است.