نوشته های مرتبط: در مقابل بازخورد مشتریان چه باید کرد؟
مرز میان تبلیغات و بازاریابی چیست؟
در حوزه کسبوکار، بازاریابی و تبلیغات از جمله عناصر کلیدی شرکتها پس از مشتری محسوب میشوند؛ بنابراین دانستن تفاوت میان آنها برای کارآفرینان، بسیار مهم است.
از پلتفرم آموزش آنلاین تا ابزار مدیریت شبکههای اجتماعی
پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارتآپ برتر خارجی و یک استارتآپ برجسته ایرانی میپردازیم.
انعطافپذیری، آموزش و توسعه ارتباطات؛ مثلث موفقیت در کار تیمی استارتآپها
در این گزارش به شرح کارگاه «کار تیمی استارتآپها» که به همت آکادمی کارآفرینی تهران برگزار شده است، میپردازیم.
استارتآپهای موفقی که بیش از یک میلیارد دلار ارزش دارند
طی چند سال گذشته، تعداد استارتآپهای موفق خارجی که بیش از یک میلیارد دلار ارزش دارند، رشد چشمگیری داشته است و بررسی نکات موفقیت آنها بسیار سودمند است.
راهکارهایی که بازدهی روزانه شما را افزایش میدهند
همه ما در طول روز کارهای بسیاری انجام میدهیم. اما گاهی ممکن است با خود فکر کنیم با وجود حجم زیاد کار و فعالیت، خروجی خوبی نداشتهایم. در این مطلب به بررسی راهکارهایی برای افزایش بازدهی فردی میپردازیم.
ثبتنام در بزرگترین جایزه استارتآپی ایران، تمدید شد
استارتآپهای ایرانی تا ۱۵ دیماه مهلت دارند تا در رویداد «کارزار» به عنوان بزرگترین جایزه استارتآپی ایران ثبتنام کنند.
چگونه در انجام برنامههایمان متعهد باشیم؟
با وجود اینکه برای انجام کارهایمان برنامهریزی میکنیم؛ اما این برنامهریزی زیاد دوام نمیآورد و معمولا در نهایت از انجام کارهایمان دلسرد میشویم. مقابله با این وضعیت، بسیار ضروری است.