نوشته های مرتبط: واحد بازاریابی به دو مهارت جدید احتیاج دارد
۴ اشتباه در آغاز راهاندازی استارتآپها
متخصصان عرصه کارآفرینی و کسبوکار، برخی از مشکلات رایج در این زمینه را به اشتراک گذاشتهاند که باید از آنها خودداری کنید.
هفت نکته برای داشتن یک لوگوی تاثیرگذار
در یک نگاه، لوگوی کسبوکار شما، نشاندهنده فعالیت شرکت شما و بیانکننده ماموریت آن است.
انواع سرمایه در کسبوکارهای نوپا
با کمک یک متخصص امور مالی، مطمئن شوید سرمایه کافی برای شروع و رشد کسبوکار خود را دارید.
همهچیز درباره کسبوکارهای نوپا
در این مطلب، با تعریف استارتآپها، اصطلاحات مهم آنها و مراحل کامل راهاندازی کسبوکارهای نوپا آشنا میشوید.
مدلهای کسبوکار، به زبان ساده
در این اینفوگرافیک، به بررسی مدلهای کسبوکار به کمک یک گاو میپردازیم!
تبلیغات هوشمند با استفاده از تلفن همراه
باظهور خدمات تبلیغ و اطلاعرسانی هوشمند، زمان آن رسیده که صاحبان کسبوکار، بازاریابی هدفمند را جایگزین بازاریابی انبوه کنند.
ورود کسبوکارهای دیجیتال به حوزه محصولات کشاورزی
ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانشبنیان، به دنبال حمایت از راهاندازى کسبوکارهای دیجیتال در حوزه توزیع محصولات کشاورزى و میوه، توسط افراد علاقهمند است.
برای هدایت مؤثر سازمان چه شرایطی لازم است؟
برای آنکه راهبر بزرگی شوید، باید در ارتقاء دادن دیگران طبق قابلیتهایشان توانا باشید.