نوشته های مرتبط: واحد بازاریابی به دو مهارت جدید احتیاج دارد

این محافظ صفحه هوشمند، کار با گوشی‌های بزرگ را بسیار آسان‌تر می‌کند

۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۴:۰۰/ ۱ دقیقه

یکی از معایب تلفن‌های همراه هوشمند با صفحه نمایش بزرگ، در دسترس نبودن تمام نقاط صفحه نمایش است. محصول استارت‌آپ «نامبیز» این مشکل را حل کرده است.

نگاهی بر پیام‌رسانی، معیار‌های بازاریابی و بیانیه ماموریت برند

۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۳:۰۰/ ۲ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپا شمای را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

۱۸ فرصت کلیدی دنیای تجارت در سال ۲۰۱۸

۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۱:۰۰/ ۱۱ دقیقه

سال ۲۰۱۸ می‌تواند سال خوب و خوش‌یمنی برای کسب‌وکارهای دنیای آنلاین باشد. در این مطلب به معرفی ۱۸ چالش و فرصت کلیدی دنیای تجارت در سال ۲۰۱۸ می‌پردازیم.

بررسی اهمیت دریافت بازخورد از مشتریان

۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

دریافت بازخورد از مشتریان فرآیند پیچیده‌ای است که بی‌توجهی در آن می‌تواند عواقب بدی را برای سازمان به‌همراه بیاورد.

ربات‌هایی که توسط کودکان برنامه‌نویسی می‌شوند

۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۴:۰۰/ ۱ دقیقه

بازار ربات‌های بلوکی بسیار داغ شده‌ است و کودکان علاقه خاصی به این ربات‌ها دارند. یکی از فعالان این بازار، استارت‌آپ Codey Rock است.

چهار عنصر کلیدی در برنامه بازاریابی

۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

آشنایی با مفاهیم کلیدی بازاریابی و تاثیر آن‌ها در برندینگ کسب‌وکار

۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

شاخص رضایت مشتری چیست و چگونه کسب‌وکار شما را بهبود می‌دهد؟

۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۰۹:۰۰/ ۱۵ دقیقه

مشتریان رضایت‌مند، مشتریان وفادار هستند؛ اما از کجا می‌توان فهمید مشتریان چه حسی دارند؟ پاسخ، بررسی شاخص رضایت مشتری است.